Ooit meegemaakt (Overpelt Marathon- lummen 65) dat de pijlen gewoon weg genomen worden, of omgekeerd gedraaid worden door jeugd (het krioelt van jeugd kampen daar in de bossen) of boze wandelaars die ons niet graag zien biken op "hun terrein"...als je op de verkeerde moment daar aankomt, ben je de sigaar. Ik rij gemakkelijk mis, maar gisteren heb ik op de laatste km-ers na, nooit mis gereden, maar ja, ik vlam niet door en heb meer tijd om te kijken waar ik naartoe moet gaan.
Iets anders: we mogen nog blij zijn dat we nog hier (Hoge-kampen) TT's en marathon mogen rijden. Eigenlijk mogen we nergens rijden, alleen op Bloso route (die niet bestaan, alleen op het duur Maasvalley en zij terrils), voor de rest, noppe!! De organisatie kan er niks aan doen, geloof me. Van goede bron weet ik dit: dat we niet in het bos mogen rijden, ook niet op de brede paden, want het staat; MTB mogen rijden op alleen aangegeven paden...en er zijn geen MTB route...dus mens, bie happie, we hebben een pracht van marathon gereden, moe en nat, maar met een goed gevoel, van, yep, ik heb het gehaald na 7.50 op de zadel gezeten te hebben (de extra uurke boven op, is te danken aan de zever in de bevoorrading