anderhalf is 1,5 hé slimmeke. Ik rij nu met een half stuur (56cm) en binnenkort met een driekwart stuur (61cm)El Perro Diablo wrote:Waarom anderhalf stuur als easton ook volledige sturen verkoopt?(68.5cm)
Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Chimaera
- Mountainbiker
Deze mail verscheen in mijnen mailbox

Peter,
I had a look at your super light Turner Flux! Nice job, I'm surprised to see how light it is!
I was curious to see if I could get your permission as I would like to put a picture of your flux up in the Turner news section of our website with a small note about the build. It think a lot of Turner riders would appreciate knowing how light a flux can go. . . .
Let me know what you think?
Cheers,
Joshua Barney
Creative Director
T U R N E R SUSPENSION BICYCLES, INC
PH: 951.677.1711 x207
FX: 951.677.1373
www.turnerbikes.com
- Kameel^
- Mountainbiker
tis een ferm ding geworden, alleen die handvatten zijn niet echt mijn smaak
en met dat stuur zou ik ook niet kunnen rijden maar bon het ziet er wel racy uit natuurlijk
als ge toch ne riser erop gaat zetten zou ik er dan toch zo'ne cartonnen syntace vector lowriser van ne cm of 68 opzetten, dat rijdt echt 100 keer beter dan zo'n riserke van 61cm
maar goed het blijft nog altijd uw fiets natuurlijk! veel plezier ermee alleszins
en met dat stuur zou ik ook niet kunnen rijden maar bon het ziet er wel racy uit natuurlijk
als ge toch ne riser erop gaat zetten zou ik er dan toch zo'ne cartonnen syntace vector lowriser van ne cm of 68 opzetten, dat rijdt echt 100 keer beter dan zo'n riserke van 61cm