Ervaring met VRV-bikes

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

Straf verhaal, ik kan niet geloven dat VRV hier iets mee te maken heeft. Ook de manier waarop ze het oplossen toont aan dat ze zoiets snel en goed willen oplossen
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

QM wrote:Remmen vandaag aangekomen, verpakt in een Oxfam doos tussen verfromelde krantenbladeren.... idd met een 8 tal lakbeschadigingen waarvan er 3 door middel van penseel reeds overschilderd zijn :-?

Onmiddelijk mailtje gestuurd naar VRV en snel antwoord gekregen om foto's te willen nemen van de beschadigingen en met de uitleg dat zij de verpakkingen niet open maken en gewoon verpakt doorsturen naar de klant.
Zeer sterk verhaal dat ze bij Shimano hun remmen in Oxfam wereldwinkeldozen verpakken en versturen ma bon.... #-o

Nu, ik mag de remmen zonder morren terug sturen en deze worden vervangen door andere, probleem is dat ik deze remmen bestelde als voorlopige vervanging van mijn huidige defekte om dit weekend en waarschijnlijk de komende weekends te kunnen rijden tot mijn huidige herstelt zijn dus terug sturen zit er niet echt in en om die lakbeschadigingen ga ik nu ook niet metteen wakker liggen maar als ik nieuwe remmen betaal wil ik ook nieuwe remmen krijgen en geen tweedehandse! [-X

Terugsturen doe ik dus niet, heb gemaild wat ik nog nodig heb voor mijn fiets en wat ze voor mij kunnen doen, dus ze zijn van dat beschadigde setje af en verkopen nog, maar ik verwacht een mooie deal..

Wordt vervolgd..... 8)
Ne goeien gij! Had ge deze besteld bij den duits kon je uw remmen houden met of zonder oxfam doos. Nu wil vrv ze terug nemen en gij wilt niet meer. Voor mij zou de zaak gesloten zijn, vrv zijnde. Maar gij wilt duidelijk het onderste uit verschillende kannen!! [-X
QM
Mountainbiker

Post by QM »

prideandglory1891 wrote:
QM wrote:Remmen vandaag aangekomen, verpakt in een Oxfam doos tussen verfromelde krantenbladeren.... idd met een 8 tal lakbeschadigingen waarvan er 3 door middel van penseel reeds overschilderd zijn :-?

Onmiddelijk mailtje gestuurd naar VRV en snel antwoord gekregen om foto's te willen nemen van de beschadigingen en met de uitleg dat zij de verpakkingen niet open maken en gewoon verpakt doorsturen naar de klant.
Zeer sterk verhaal dat ze bij Shimano hun remmen in Oxfam wereldwinkeldozen verpakken en versturen ma bon.... #-o

Nu, ik mag de remmen zonder morren terug sturen en deze worden vervangen door andere, probleem is dat ik deze remmen bestelde als voorlopige vervanging van mijn huidige defekte om dit weekend en waarschijnlijk de komende weekends te kunnen rijden tot mijn huidige herstelt zijn dus terug sturen zit er niet echt in en om die lakbeschadigingen ga ik nu ook niet metteen wakker liggen maar als ik nieuwe remmen betaal wil ik ook nieuwe remmen krijgen en geen tweedehandse! [-X

Terugsturen doe ik dus niet, heb gemaild wat ik nog nodig heb voor mijn fiets en wat ze voor mij kunnen doen, dus ze zijn van dat beschadigde setje af en verkopen nog, maar ik verwacht een mooie deal..

Wordt vervolgd..... 8)
Ne goeien gij! Had ge deze besteld bij den duits kon je uw remmen houden met of zonder oxfam doos. Nu wil vrv ze terug nemen en gij wilt niet meer. Voor mij zou de zaak gesloten zijn, vrv zijnde. Maar gij wilt duidelijk het onderste uit verschillende kannen!! [-X
Als ik ze terug stuur kan ik Kemmel niet rijden dus enkel om die reden wil ik ze monteren, zelfs met de lakschade en retouches op, kan mij dat bommen.
Vind het wel niet kunnen dat als ik nieuwe koop ze beschadigd en opgelapt aankomen en vraag wat ze mij kunnen doen bij een volgende aankoop, probleem opgelost..

Trouwens, kom ze eens bekijken he, 't is niet ver, ben reeds bij u geweest om dat stuur :roll:
Last edited by QM on Sat 08 Jan 2011 01:35, edited 1 time in total.
QM
Mountainbiker

Post by QM »

siemenmoens wrote:Straf verhaal, ik kan niet geloven dat VRV hier iets mee te maken heeft. Ook de manier waarop ze het oplossen toont aan dat ze zoiets snel en goed willen oplossen
Daar twijfel ik ook niet aan, zoals je zegt ze reageren heel snel en correct en eigenlijk hebben ze mij reeds een oplossing voorgesteld die ik nu moeilijk kan aanvaarden, simpelweg terugsturen.
Maar dit is nu effe voor mij geen optie, terugsturen, dus doe ik hen een ander voorstel.
Topic is ervaringen VRVbike dus deel ik deze ervaring, tot nu toe positief en hopelijk brijft dit zo, ondanks deze tegenslag :wink:
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

QM wrote:
prideandglory1891 wrote:

Wordt vervolgd..... 8)
Als ik ze terug stuur kan ik Kemmel niet rijden dus enkel om die reden wil ik ze monteren, zelfs met de lakschade en retouches op, kan mij dat bommen.
Vind het wel niet kunnen dat als ik nieuwe koop ze beschadigd en opgelapt aankomen en vraag wat ze mij kunnen doen bij een volgende aankoop, probleem opgelost..

Trouwens, kom ze eens bekijken he, 't is niet ver, ben reeds bij u geweest om dat stuur :roll:
Ik wil gewoon maar zeggen, dat dit mi. niet de schuld van vrv zal zijn. Die vent z'n werk is echt TOP. Zei 't al,bij een duitse shop kunt ge ze houden...

AH... Bij een volgende aankoop, ik had daar over gelezen!! M'n excuses... Ik had zo iets van, hij zal nog iets extra willen kiezen voor de geleden "schade" :lol:

Trouwens, bij dat stuur zullen die remmen mooi staan :lol: :lol:
QM
Mountainbiker

Post by QM »

prideandglory1891 wrote:
QM wrote:
prideandglory1891 wrote:Ne goeien gij! Had ge deze besteld bij den duits kon je uw remmen houden met of zonder oxfam doos. Nu wil vrv ze terug nemen en gij wilt niet meer. Voor mij zou de zaak gesloten zijn, vrv zijnde. Maar gij wilt duidelijk het onderste uit verschillende kannen!! [-X

Ik wil gewoon maar zeggen, dat dit mi. niet de schuld van vrv zal zijn. Die vent z'n werk is echt TOP. Zei 't al,bij een duitse shop kunt ge ze houden...

AH... Bij een volgende aankoop, ik had daar over gelezen!! M'n excuses... Ik had zo iets van, hij zal nog iets extra willen kiezen voor de geleden "schade" :lol:

Trouwens, bij dat stuur zullen die remmen mooi staan :lol: :lol:
Stuur staat erop maar nog niet getest wegens geen remmen #-o :lol:
Yep bij een volgende aankoop natuurlijk, stond misschien niet 100% duidelijk in mijn eerste post :wink:
Mijn eerste bestelling bij VRV was vlekkeloos en perfekt verpakt, je mocht ze letterlijk binnen smijten :-D
Deze was echter niet zo, een vreemde doos waar de delen los in lagen tussen verfrommelde krantenbladeren, geen originele verpakking van de remmen dus en al helemaal geen boekje of gebruiksaanwijzing, niet da'k het nodig heb maar schepte gelijk weinig vertrouwen.. Als je dan bij nader zien de lakschade en retouches ziet schrik je wel effe :-?
Tot nu toe neemt VRVbike dit voorval wel heel ernstig op en vertrouw ik nog steeds op hen 8)
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Zal boel terug sturen worden, is echt wel meer mis met deze set, geen kemmel dus morgen :evil:
Hermans
Mountainbiker
Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Post by Hermans »

weer prima service en snelle levering van vrv bikes =D>

en in originele verpakking :wink:
siemenmoens
Mountainbiker

Post by siemenmoens »

QM wrote:
Stuur staat erop maar nog niet getest wegens geen remmen #-o :lol:
Yep bij een volgende aankoop natuurlijk, stond misschien niet 100% duidelijk in mijn eerste post :wink:
Mijn eerste bestelling bij VRV was vlekkeloos en perfekt verpakt, je mocht ze letterlijk binnen smijten :-D
Deze was echter niet zo, een vreemde doos waar de delen los in lagen tussen verfrommelde krantenbladeren, geen originele verpakking van de remmen dus en al helemaal geen boekje of gebruiksaanwijzing, niet da'k het nodig heb maar schepte gelijk weinig vertrouwen.. Als je dan bij nader zien de lakschade en retouches ziet schrik je wel effe :-?
Tot nu toe neemt VRVbike dit voorval wel heel ernstig op en vertrouw ik nog steeds op hen 8)
ik heb wel meer stukken van vrv die niet in de verpakking zit waar het in een LBS wel zou zitten, ik dacht dat ze daar zeer grote bestellingen deden (niet voor LBS achtige winkels) zonder mooie verpakkingen en dergelijke. en hij vandaar de lage prijzen kan voorleggen.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

is idd zo bij VRV, staat ook vermeld, met of zonder verpakking, dat scheelt ook een deel in de prijs, altijd intressanter vind ik, de verpakking smijt je toch weg, en als je regelmatig een bike in elkaar steekt krijg je iets bij elkaar van doosjes moest je dit bijhouden... :-D
Post Reply