We zien nog wel
MaC'Red
Post by mini bergaffer »
Michilio wrote:Met welke (schwalbe) band is de Mountainking vergelijkbaar?mini bergaffer wrote:Vooraan: Nobby Nick 2.1sebbe_vtt wrote:
Als VTT dummie, vraag ik me wel af of ik die noby nic mag laten liggen. Met dit weer gaat dat toch niet droog liggen in de bossen. Met welke banden zijn jullie van plan te starten?
Achteraan: Continental Mountainking 2.2
mb
KoRn wrote:4 bar
Vorig jaar RDHF (115km) met vaste vork en een bar of 3-3.5 in de Michelin Xdry2, zo ook afgelopen zondag in Lierneux... nergens last van :) wat banden betreft...alleen zonder remmen naar beneden is vrij lastigEl Baelos wrote:KoRn wrote:4 bar![]()
Ik ben zondag in Lierneux gestart met 1.8 bar in mijn achterband in plaats van mijn gebruikelijke 1.5 bar.
Tegen dat ik aan de eerste bevoorrading was, had ik al rugpijn van de schokken die veel te hard aanvoelden, dus snel de druk laten zakken.
Ik wil niet eens weten hoe 4 bar in de Ardennen aanvoelt...
El Baelos wrote:KoRn wrote:4 bar![]()
Ik ben zondag in Lierneux gestart met 1.8 bar in mijn achterband in plaats van mijn gebruikelijke 1.5 bar.
Tegen dat ik aan de eerste bevoorrading was, had ik al rugpijn van de schokken die veel te hard aanvoelden, dus snel de druk laten zakken.
Ik wil niet eens weten hoe 4 bar in de Ardennen aanvoelt...
De gps files worden maandag maar vrijgegeven, en de locaties van de bevoorradingen zal je dan moeten afleiden van google earth.Michilio wrote:De gps files moeten nog aangepast worden zie ik. Maar zijn de bevoorradingsplaatsen al correct? En hoe kan ik het juiste adres (gemeente, straat) van die bevoorradingsposten te pakken krijgen?