Zo 21/02/2010 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

foerske wrote:bedankt iedereen voor u reactie! De geweldige reacties zijn leuk om lezen. :drunk:

Wat betreft de redbul dames... deze hadden duidelijk nie zoveel volk verwacht... blijkbaar waren zij al heel snel uitverkocht... maar toch goed dat die paar honderd er hebben van kunnen genieten :wink:

Wat betreft de bevoorrading... deze was idd laat bij de grote toer... op 30km... da was gezien alle omlopen die we konden maken de beste oplossing. Anderzijds heb je je volledige grote honger zeker kunnen weg eten want ik denk dat er keuze genoeg was...? We zullen volgend jaar zien of we dit toch niet iets beter kunnen doen.

wat me opviel bij de oversteken was dat velen de seingevers bedankten! ik kan u zeggen dat dit enorm geapprecieerd werd door hen! dit kan het verschil maken tussen terug komen helpen of in je warm bedje blijven liggen

op naar volgend jaar hopelijk met even velen :P
Ik vond dat dit het minste was wat men kon doen voor deze mensen, een vriendelijk bedankje aan die mensen die een hele voormiddag opgeofferd hebben voor onze vieligheid =D> =D> =D>en het doet deugd dat er nog velen er zo over dachten
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Wald Herr wrote:
viking wrote:Een handschoen gevonden (winter donker zwart X-Tract)
Da zou van 1e vd Forza's kunnen zijn. k zag hem zoeken in de kantine, en stond nadien buiten met 1 handschoen aan...
Als dit juist is kan deze Forza rijder een prive berichtje sturen en deze handschoen komen afhalen natuurlijk.
Ook nog een paar handschoenen liggen bij mij us iemand deze verloren laat een berichtje en ook deze kunnen nog afgehaald worden.
VWB kaartje is opgestuurd.
kever69
Mountainbiker

Post by kever69 »

Ik had ook nog een materiaalbus gevonden.
Een oude drinkbus van Isostar met een binnenband in, voor de rest weet ik het niet. Is mee genomen naar het materiaalkot.
Zou daar nog moeten liggen. Iemand die kwijt?
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

mannen weet er iemand ne site waar ik gratis ne massa foto's kan opzetten... zo'n 600Mb...
OP telenet krijg ik ze der allemaal ni op...
Lippie
Mountainbiker

Post by Lippie »

de foto's van vbrfotografie zijn ook online
www.vbrfotografie.be

mooie tocht !!! goede organisatie !!

tot volgend jaar !!

Lippie
Post Reply