bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Haaike wrote:Is het mogelijk mij die banner ook door te sturen? Kan die dan rondsturen in onze club + naar de voorzitter van WBV Oost-vlaanderen, die het dan (hopelijk) naar alle Oost-Vlaamse clubs kan trouwens. Heb trouwens gezien dat er die dag geen enkele tocht van de WBV in Oost-Vlaanderen georganiseerd wordt, dus kan alleszins al niemand als excuus gebruiken dat ze puntjes moeten verzamelen voor hun kampioenschap :wink: In onze club is het die dag clubuitstap, dus ik zal ze proberen te overtuigen om hun clubuitstap gewoon in Aalst te houden [-o<

Dus samengevat:
* tocht van 32km onder begeleiding
* 4 mogelijke starts: 9u - 10u - 11u - 13u
* tocht start aan sporthal denderhal in erembodegem
* op grondgebied Aalst met zoveel mogelijk off-road maar doenbaar voor iedereen
* zelf te kiezen inschrijvingsgeld of staat er een bedrag vast?
* hoe verloopt de inschrijving? Voor de tocht van 9u: tussen 8u30 en 9u / Voor de tocht van 10u: tussen 9u30 en 10u...? Of hoe zien jullie dat?
* douches??
* afspuitstand??
* bevoorrading onderweg of krijgen ze iets aan de start?

Klopt dit zo'n beetje? Kwestie van direct alles duidelijk te maken in één mailtje.

Btw, MC Jo: is het niet vrij onrealistisch om twee keer achter mekaar staart van het peloton te zijn? Als de tocht 32km lang is, kunnen jullie toch nooit op een uur terug zijn? Zeker als er dan misschien nog een bevoorrading onderweg is...
Hey,

Merci om onze tocht te promoten. De affiche/flyers kan je hieronder terugvinden:
- http://users.telenet.be/timdelma/BikersforHaiti/Bikers for Haiti.jpg
- http://users.telenet.be/timdelma/BikersforHaiti/Bikers for Haiti_Flyer_kleur.jpg
- http://users.telenet.be/timdelma/BikersforHaiti/Bikers for Haiti_Flyer_zwartwit.jpg
- http://users.telenet.be/timdelma/BikersforHaiti/Bikers for Haiti_small.jpg

Nu voor de andere vragen : :wink:

- Idd begeleide toer van 32km door Aalst met 4 starturen. Parcours ligt er momenteel wel heel zwaar bij dus zeker niet te onderschatten voor 'maar' 32km.
Er wordt op bepaalde stukken halt gehouden om de groep bijeen te kunnen houden.
- Kostprijs is 5 euro en wordt integraal geschonken aan de getroffen gebieden.
- Inschrijvingen zijn gewoon voor aanvang van de tocht. Wie zich inschrijft kan meedoen aan de tocht die hij/zij wil.
- Voor de douches zijn we nog niet zeker, maar we doen ons best. De mogelijkheid is er in de sporthal maar we weten niet of deze beschikbaar zijn.
- Geen bikewash. We willen op één of andere manier solidair zijn met de mensen in de getroffen gebieden
- Onderweg is er geen bevoorrading. We zijn wel aan het nakijken of we de mensen bij de start iets kunnen meegeven. Zal wel moeten lukken.

Qua planning van de routes moet er idd nog wat geschoven worden want ik ben ook nog niet zeker of ik zelf een volledige tocht kan meerijden... :cry:
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

timdelma wrote:Dus huidige stand van zaken. Kan nog veranderen hé :

Toer 1 (9u) :
Aanvoerder : timdelma
Staart van peloton : mervin_vi

Toer 2 (10u) :
Aanvoerder : vivkemobiel
Staart van peloton : MC Jo

Toer 3 (11u) :
Aanvoerder : MaC'Red

Toer 4 (13u) :
Staart van peloton :

Verdeling kan dus nog veranderen hé...
Mac Jo kan nooit toer 2 EN toer 3 doen. Op een uurtje is hij zeker niet terug tenzij hij met motorke komt.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Ga proberen deze middag parcours te verkennen met GPS.
Het zal er waarschijnlijk nu goed bijliggen met dit vriesweer.

Zal in de NM verslag uitbrengen.
Als je tegen 17:00 nog niets gehoord hebt, kom me aub zoeken hé. Jullie weten dan waar ik ergens lig.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

vivkemobiel wrote:Ga proberen deze middag parcours te verkennen met GPS.
Het zal er waarschijnlijk nu goed bijliggen met dit vriesweer.

Zal in de NM verslag uitbrengen.
Als je tegen 17:00 nog niets gehoord hebt, kom me aub zoeken hé. Jullie weten dan waar ik ergens lig.
:-D :-D :-D wees maar voorzichtig...
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

timdelma wrote:
Haaike wrote:Is het mogelijk mij die banner ook door te sturen? Kan die dan rondsturen in onze club + naar de voorzitter van WBV Oost-vlaanderen, die het dan (hopelijk) naar alle Oost-Vlaamse clubs kan trouwens. Heb trouwens gezien dat er die dag geen enkele tocht van de WBV in Oost-Vlaanderen georganiseerd wordt, dus kan alleszins al niemand als excuus gebruiken dat ze puntjes moeten verzamelen voor hun kampioenschap :wink: In onze club is het die dag clubuitstap, dus ik zal ze proberen te overtuigen om hun clubuitstap gewoon in Aalst te houden [-o<

Dus samengevat:
* tocht van 32km onder begeleiding
* 4 mogelijke starts: 9u - 10u - 11u - 13u
* tocht start aan sporthal denderhal in erembodegem
* op grondgebied Aalst met zoveel mogelijk off-road maar doenbaar voor iedereen
* zelf te kiezen inschrijvingsgeld of staat er een bedrag vast?
* hoe verloopt de inschrijving? Voor de tocht van 9u: tussen 8u30 en 9u / Voor de tocht van 10u: tussen 9u30 en 10u...? Of hoe zien jullie dat?
* douches??
* afspuitstand??
* bevoorrading onderweg of krijgen ze iets aan de start?

Klopt dit zo'n beetje? Kwestie van direct alles duidelijk te maken in één mailtje.

Btw, MC Jo: is het niet vrij onrealistisch om twee keer achter mekaar staart van het peloton te zijn? Als de tocht 32km lang is, kunnen jullie toch nooit op een uur terug zijn? Zeker als er dan misschien nog een bevoorrading onderweg is...
Hey,

Merci om onze tocht te promoten. De affiche/flyers kan je hieronder terugvinden:
- http://users.telenet.be/timdelma/BikersforHaiti/Bikers for Haiti.jpg
- http://users.telenet.be/timdelma/BikersforHaiti/Bikers for Haiti_Flyer_kleur.jpg
- http://users.telenet.be/timdelma/BikersforHaiti/Bikers for Haiti_Flyer_zwartwit.jpg
- http://users.telenet.be/timdelma/BikersforHaiti/Bikers for Haiti_small.jpg

Nu voor de andere vragen : :wink:

- Idd begeleide toer van 32km door Aalst met 4 starturen. Parcours ligt er momenteel wel heel zwaar bij dus zeker niet te onderschatten voor 'maar' 32km.
Er wordt op bepaalde stukken halt gehouden om de groep bijeen te kunnen houden.
- Kostprijs is 5 euro en wordt integraal geschonken aan de getroffen gebieden.
- Inschrijvingen zijn gewoon voor aanvang van de tocht. Wie zich inschrijft kan meedoen aan de tocht die hij/zij wil.
- Voor de douches zijn we nog niet zeker, maar we doen ons best. De mogelijkheid is er in de sporthal maar we weten niet of deze beschikbaar zijn.
- Geen bikewash. We willen op één of andere manier solidair zijn met de mensen in de getroffen gebieden
- Onderweg is er geen bevoorrading. We zijn wel aan het nakijken of we de mensen bij de start iets kunnen meegeven. Zal wel moeten lukken.

Qua planning van de routes moet er idd nog wat geschoven worden want ik ben ook nog niet zeker of ik zelf een volledige tocht kan meerijden... :cry:
Het zou inderdaad niet slecht zijn de bikewash en bevoorrading achter wege te laten. Het is ten eerste meer werk en ten tweede: is het eens niet goed te laten weten wat de mensen ginder voelen? Ze hebben een tekort aan water, en wij zouden dat in liters op onzen bike spuiten. Ze hebben een tekort aan voeding, en wij zouden gezellig een stopke doen om een hapke te eten. Ik denk niet dat er veel geklaag zou komen moesten we beiden achterwege laten met deze zaken in ons achterhoofd.

Is er al contact opgenomen met de sporthal, of moet ik eens bellen?
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

vivkemobiel wrote:

Toer 1 (9u) :

Toer 2 (10u) :

Toer 3 (11u) :

Toer 4 (13u) :
Staart van peloton :

Mac Jo kan nooit toer 2 EN toer 3 doen. Op een uurtje is hij zeker niet terug tenzij hij met motorke komt.
ik zal me onder voorbehoud (ik hoop vandaag te bevestigen) bij toer 2 in de staart zetten. Ik ben toch (nog) gene rappe...
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MC Anthony wrote:
vivkemobiel wrote:

Toer 1 (9u) :

Toer 2 (10u) :

Toer 3 (11u) :

Toer 4 (13u) :
Staart van peloton :

ik zal me onder voorbehoud (ik hoop vandaag te bevestigen) bij toer 2 in de staart zetten. Ik ben toch (nog) gene rappe...
Wie zou er allemaal kop kunnen rijden ?
Ik zeg dit omdat ik niet zeker ben dat ik kop ga kunnen rijden. Ik volg momenteel kine voor mijn rug en heb momenteel heel veel last. Ik kan dus niet garanderen dat ik kop ga kunnen trekken :cry:
Staart zou wel kunnen lukken...

Als je kop wil rijden, moet je de route zeker voordien al hebben gereden...
Kan MC Jo niet om 9u rustig mee de staart rijden en om 11u de kop trekken ?
Tenzij we nog een extra kopman/vrouw vinden. Naast MaC'Red en Viv natuurlijk...

Ik ben nu aan het puzzelen om het schema goed te krijgen...
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

en is er al gedacht aan het feit om de voeding te laten sponsoren? Ik weet niet of delhaize nog wil (gezien de ruime schenking op het benifietconcert op één en vtm), maar Colruyt of Aldi of Lidl?
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

timdelma wrote:
MC Anthony wrote:
vivkemobiel wrote: Mac Jo kan nooit toer 2 EN toer 3 doen. Op een uurtje is hij zeker niet terug tenzij hij met motorke komt.
Ik zeg dit omdat ik niet zeker ben dat ik kop ga kunnen rijden. Ik volg momenteel kine voor mijn rug en heb momenteel heel veel last. Ik kan dus niet garanderen dat ik kop ga kunnen trekken :cry:

Ik zowieso de staart, ik volg inderdaad ook kine, maar omdat mijn arm er niet goed meer aanhing omwille van een val in de Ardennen. Ik heb dan al meer dan 4 maanden niet meer gereden... Het kan zijn dat ik zondag mijn eerste ritje ga doen (als er geen sneeuw ligt natuurlijk). Ik ga zaterdag de bloemekes buitenzetten (ondanks de vrieskou :wink: ) en zondagmiddag is het een verjaardagsfeestje van een klasgenootje van mijn dochter, dus moet ik nog wat energie over hebben...
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MC Anthony wrote:
timdelma wrote:
vivkemobiel wrote: ik zal me onder voorbehoud (ik hoop vandaag te bevestigen) bij toer 2 in de staart zetten. Ik ben toch (nog) gene rappe...

Ik zowieso de staart, ik volg inderdaad ook kine, maar omdat mijn arm er niet goed meer aanhing omwille van een val in de Ardennen. Ik heb dan al meer dan 4 maanden niet meer gereden... Het kan zijn dat ik zondag mijn eerste ritje ga doen (als er geen sneeuw ligt natuurlijk). Ik ga zaterdag de bloemekes buitenzetten (ondanks de vrieskou :wink: ) en zondagmiddag is het een verjaardagsfeestje van een klasgenootje van mijn dochter, dus moet ik nog wat energie over hebben...
Kan je om 11u de staart rijden ?
Waarschijnlijk rijdt er nog iemand met jou mee in de staart...
Post Reply