Za 30/01/2010 Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
smogfrogie
Mountainbiker

Post by smogfrogie »

matthias d wrote:
Lichterveldenaere wrote:
Mooie tocht met veel aanvaardbaar draaiwerk, een keer over de kop in een put, maar zonder erg. Wel de hele tijd in het wiel van Rock Rider
Was het bijna op het einde van die lange singletrack met die kbc-linten. Put kwam juist na een bocht naar rechts? Want had de indruk dat er daar toch veel gingen blijven steken met hun voorwiel
:oops: Ik heb daar een keer getoond dat ik handenstand kan met de MTB :oops:

Hele mooie rit! 's ochtends vroeg waren er wel veel bordjes verdraaid..
Mooie technische passages in de bosjes!! en een lekkere pizza =D>
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Koning winter had me reeds één keer beetgenomen (in Kemmel). :evil: Toen ik deze ochtend de sneeuw zag toch zonder twijfel gekozen om de fiets achter op de auto te plaatsen en naar Jabbeke te rijden. Het heeft me geen seconde gespeten. Alles was perfect berijdbaar. =D> Zo te zien heb ik er goed aan gedaan om veiligheidshalve één keer af te stappen nl. bij die diepe put. :-D 'k Ben al genoeg over kop gegaan. De rit was zoals ieder jaar zeer mooi. Technisch draai- en keerwerk in de bosjes, prachtige landschappen...het was weer dik in orde. =D> =D> Het weer was ook voldoende afwisselend: zon, sneeuw, zon, sneeuw, zon. Bepijling, bevoorradingen, afspuitstand, pizza... het kon niet beter. =D> =D> Jabbeke blijft een streekklassieker! Bedankt en tot de zomertocht.
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

Verkoudheid en sneeuw konden me vanmorgen niet tegen houden om naar Jabbeke te gaan!Terug een prachtige rit gereden in de sneeuw en overal redelijk goed berijdbaar.Dat diep grachtje goed ingeschat en voorwiel opgetrokken met het gedacht hier zullen er veel mispakken?!
Dank aan de organisatie voor de leuke voormiddag,daar doen we het voor!!! =D> Tot de volgende...
geertje
Kerstman

Post by geertje »

geertje wrote:
ploppertje wrote:Net aangekomen van een weer idyllisch ritje... Sneeuw, zon en een fantastisch parcours! Zeer goede bepijling en organisatie was ok, lekkere pizza's...

Tot de volgende.

Ps: Hoe heeft Iben zijn eerste tochtje overleeft?
Hier Iben,
alles is goed gelukt , ik heb 34 km gedaan maar de laatste kilometers begonnen wel wat door te wegen ik vond het wel een heel mooi parcours en alles was goed =D>
We hebben ons deze ochtend rot geamuseerd. Iben (13 jaar)z'n eerste tocht, met een gehuurde fiets. Het was eventjes gewoon worden maar na enkele km's begon z'n trein te lopen en na een paar technische stukken begon hij alles onder de knie te krijgen en begon ik te vrezen voor binnen zo'n 2 jaar, hoe zal ik deze dan nog kunnen volgen?? #-o #-o Nergens grote problemen gehad, nooit lange files achter ons en respect gekregen van deze die achter hem aan kwamen. Hij reed ook gewoon door de putten in het bos waar de fotograaf geposteerd stond. :wink: :wink:
Over het parcours en de organisatie is hierboven reeds alles gezegd, dit was af. Gewoon subliem.
Na de tocht hebben Iben en ikzelf genoten van de pizza en een ....

Ons verhaal lees je op http://www.sintritatrappers.be/index.ph ... &Itemid=61

Tot een volgende

geertje :wink:
Last edited by geertje on Sat 30 Jan 2010 23:36, edited 1 time in total.
meridagirl
Mountainbiker

Post by meridagirl »

Ook ik kan me alleen maar aansluiten bij al die positieve commentaren
Goede bepijling, parcours perfect te berijden, heel goede bevoorradingen, lekkere pizza,....
We hebben de 55km gereden en geen seconde beklaagd.
Bedankt jabbeke en tot volgend jaar
insane_J
Mountainbiker

Post by insane_J »

pracht van een rit
alles was lekker bereidbaar :d
jabeke is en blijft een klassieker:d
tot de zomertocht mtb'er

ps: zeer lekkere pizza ;)
borasi
Mountainbiker

Post by borasi »

[quote="horny devil"]rond 11u aangezet in ichtegem dan aangekomen in jabbeke en vertrokken voor de 55 weinig volk tegengekomen waarschijnelijk door het weer ewel ze hadden ongelijk twas zeker de moeite na 2u 15 terug in jabbeke en dan terug huiswaars tegen 15u15 thuis kapot ik had 85 km tot volgend jaar =D>[/quote

Ja wadde 55 km in 2u 15 op zo parkoer nie gewoon toch dacht da jullie renners op wk al waren =D> ]
GLIDE
Mountainbiker

Post by GLIDE »

Superlatieven schieten tekort. Deze tocht was gewoon, de max, een heel dikke proficiat aan de parcoursbouwers en de gehele organisatie. Met mijn vrouw en haar vriendin aangezet om 13.45 en toch de 55 Km gedaan spijtig dat het donker werd anders waren we misschien nog aan het rijden, zo schoon.
Heb mij de verplaatsing vanuit Ninove wederom niet beklaagd. Zeker tot volgend jaar !!!
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Weet iemand waar de foto's zullen online komen?
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

borasi wrote:
horny devil wrote:rond 11u aangezet in ichtegem dan aangekomen in jabbeke en vertrokken voor de 55 weinig volk tegengekomen waarschijnelijk door het weer ewel ze hadden ongelijk twas zeker de moeite na 2u 15 terug in jabbeke en dan terug huiswaars tegen 15u15 thuis kapot ik had 85 km tot volgend jaar =D>[/quote

Ja wadde 55 km in 2u 15 op zo parkoer nie gewoon toch dacht da jullie renners op wk al waren =D> ]
Hij gaat met de fiets naar Tabor.
Post Reply