Het enige wat ik een beetje miste was een bewaakte fietsparking. Misschien iets voor volgend jaar
Zo 31/01/2010 Huldenberg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mountain JOhler
- Mountainbiker
Post by Mountain JOhler »
Het enige wat ik een beetje miste was een bewaakte fietsparking. Misschien iets voor volgend jaar
-
BelgianTriple
- Mountainbiker
Post by BelgianTriple »
Zaalig MTB weertje. Heel mooi parcours in een mooie streek. Het was wel oppassen geblazen want hier en daar spiegels op de grond
Eerste keer sinds heel lang, een direct een voltreffer. Dikke merci ook aan mijn compagnons !!
Eerste keer sinds heel lang, een direct een voltreffer. Dikke merci ook aan mijn compagnons !!
- TimDC
- Mountainbiker
Proficiat organisatie, zeer prachtige tocht al was het op sommige plaatsen wel opletten geblazen.
Zeer prachtige klimmetjes en singletracks gehad, dit is toch wel een prachtige streek om te biken hoor.
Op dat steil afdalingske met die klinkertjes zijn er wel heel erg veel tegen de vlakte gegaan.
Ik hoop dat daar niemand erge kwetsuren heeft aan over gehouden!
In elk geval tot volgend jaar
Zeer prachtige klimmetjes en singletracks gehad, dit is toch wel een prachtige streek om te biken hoor.
Op dat steil afdalingske met die klinkertjes zijn er wel heel erg veel tegen de vlakte gegaan.
Ik hoop dat daar niemand erge kwetsuren heeft aan over gehouden!
In elk geval tot volgend jaar
Proficiat aan de organisatoren om ons toch weer een mooie zondagvoormiddag te bezorgen.
Toch 2 minpuntjes :
* geen bewaakte fietsenparking
* inschrijving was nogal verwarrend i.v.m. de prijzen: 2,50 / 3,50 / 4,00 en 5,00. (ik hoorde bij het buitengaan dat er VWB-leden waren die de prijs van 4,00 betaald hebben voor de korte rit)
Zondag 7 februari 2010 : MTB TT te Pellenberg
Toch 2 minpuntjes :
* geen bewaakte fietsenparking
* inschrijving was nogal verwarrend i.v.m. de prijzen: 2,50 / 3,50 / 4,00 en 5,00. (ik hoorde bij het buitengaan dat er VWB-leden waren die de prijs van 4,00 betaald hebben voor de korte rit)
Zondag 7 februari 2010 : MTB TT te Pellenberg
Proficiat aan de organisatie. Jullie TT was echt super in orde.
Schone omgeving die me zeker kon bekoren. Verse sneeuw was lekker om in te rijden. Gebruikte rubbers waren NN vooraan en RR achteraan op 1.8 bar! Inderdaad hier en daar op de wegen wat ijsplekken maar mits wat gezond verstand kun je die wel overleven. Zonneke was een aangenaam extra'ke die mijn dag goed maakte.
In het afrijden van de parking met de wagen wel nog de ambulance zien staan...
Volgend jaar zijn we er weer bij!
Schone omgeving die me zeker kon bekoren. Verse sneeuw was lekker om in te rijden. Gebruikte rubbers waren NN vooraan en RR achteraan op 1.8 bar! Inderdaad hier en daar op de wegen wat ijsplekken maar mits wat gezond verstand kun je die wel overleven. Zonneke was een aangenaam extra'ke die mijn dag goed maakte.
In het afrijden van de parking met de wagen wel nog de ambulance zien staan...
Volgend jaar zijn we er weer bij!