Zo 10/01/2010 Zeebrugge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Mac Gyver
- Mountainbiker
Jongens, ik kan alleen Fitzy zijn commentaar beamen. Ik heb de rit samen met een vriend op een gezapig tempo gereden en heb er echt van genoten. Staat al met stip in mjn agenda voor volgend jaar... Chapeau voor de seingevers, de organisatie, en ook het meisje van de goody bags; ik verongelukte bijna met mijn zware kaba aan mijn velo 
- Putter Pierre
- Mountainbiker
Post by Putter Pierre »
Het parcour was vanaf Lissewege wel veel beter dan het eerste deel
Alles correct berijdbaar met waar het glad was goed aangeduid en zelfs met tapijten om valpartijen te vermijden.
Tot volgend jaar en bedankt aan de fotograaf voor de foto's
Alles correct berijdbaar met waar het glad was goed aangeduid en zelfs met tapijten om valpartijen te vermijden.
Tot volgend jaar en bedankt aan de fotograaf voor de foto's
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Vandaag ook naar Zeebrugge afgezakt, en ik heb het mij niet beklaagd.
Zéér afwisselend parcour. Duinen, strand, dijken, single-tracks, schaatsbanen, gewone baan, velddoorsteken, blauwe lopers op palletten, wind vanvoor
, wind in 't gat
, door een container
... Bij aankomst nog nen boterham met nen jenever (of twee). Samen in een leuk gezelschap. Wat kan het leven toch schoon zijn op een zondagvoormiddag. 
Zéér afwisselend parcour. Duinen, strand, dijken, single-tracks, schaatsbanen, gewone baan, velddoorsteken, blauwe lopers op palletten, wind vanvoor
Gewoonweg super
!!! Ik kan geen enkel negatief puntje vinden
!! petje af voor alle seingevers, parcour-uitstippelaars, de tapijtmensen, fotografen, ...de hele organisatie
!! Zoals hiervoor al geschreven staat: één van de beste die we ooit al gereden hebben!!
In Knokke hebben we ook gereden (van de Wacky's, spijtiggenoeg afgelast), ook daar organisatie super...is dat typisch west-vlaams ofzo
?!
Zeker tot volgend jaar!!
In Knokke hebben we ook gereden (van de Wacky's, spijtiggenoeg afgelast), ook daar organisatie super...is dat typisch west-vlaams ofzo
Zeker tot volgend jaar!!
- betonboerke
- Mountainbiker
Zeebrugge
Post by betonboerke »
Jullie verdienen een MIA , voor: parcour ( strand ,duinen , veel off-road) , seingevers , bevoorradingen, goed uitgepijld ( met vermelding van de gevaarlijke ijsplekken ) gewoon DE MAX !!!!!!

tot volgend jaar ( staat in ons agenda!!! )
tot volgend jaar ( staat in ons agenda!!! )
- fietsenpulle
- Mountainbiker
Post by fietsenpulle »
je kon er gewoonweg nie naastkijken dat hier verdorie veel werk ingestoken is. tot in de puntjes verzorgt chapeaux
- Cubedude
- Mountainbiker
- Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS
deze morgen op het allerlaatste nippertje toch maar beslist om te rijden. Gisteren had ik Brugge laten vallen en vandaag wou ik graag kemmel, maar de slechte weersverwachtingen indachtig besliste ik gisteren ook dit te laten voor het was. Na enkele aanstekelijke commentaren hier deze morgen dan toch maar raprap mijn boeltje gepakt en afgekomen. Heb het mij zeker niet beklaagd. Kan enkel al het voorgaande beamen. Super evenement!! Heb wel hier en daar afgestapt om geen risico's te nemen (die gladde afdalingen) Maar ben toch nog goed tegen dek gegaan omdat mijn barend achter een overstekend boompje bleef hangen.
Zeer veel offroad, een redelijk vlot tempo en een paar stille energiezuigers... (weidedoorsteek - akker passage) maakten dat ik na 55.1km wel wist wat ik gedaan had.
Safari-dudes, jullie zijn wreed bedankt

Zeer veel offroad, een redelijk vlot tempo en een paar stille energiezuigers... (weidedoorsteek - akker passage) maakten dat ik na 55.1km wel wist wat ik gedaan had.
Safari-dudes, jullie zijn wreed bedankt
- BULL150
- Mountainbiker
ook wij genoten van jullie supertour van 't begin tot het einde
Dikke proficiat aan de organisatie
Overal vriendelijke mensen(inschrijving, seingevers, bevoorradingen,...fietsafspuitstand)
Wij hadden "strand" genomen in het begin en na de tocht zijn we ook nog eens "duinenpad" gaan doen,,,,, kwestie van het verschil te kennen,,
hmmm, strand was leuker en "duinenpad" gevaarlijker (persoonlijke keuze)
mss klein puntje voor in de toekomst, aan 2de bevoorrading kon je lekkere chocolade krijgen,,,, zeer tof,,,
maar... melkchocolade is wel veel lekkerder hoor,,, (ok fondantchocolade is wel gezonder)
(grapje hoor)
verder ,tja... de afwezigen hadden ongelijk, zeer zeker
bijna niet te geloven dat daar helemaal geen sneeuw lag,,,,
... echt koud was het eigenlijk ook niet,,,
ps: en ook de vele fotografen niet vergeten trouwens,,,

Dikke proficiat aan de organisatie
Overal vriendelijke mensen(inschrijving, seingevers, bevoorradingen,...fietsafspuitstand)
Wij hadden "strand" genomen in het begin en na de tocht zijn we ook nog eens "duinenpad" gaan doen,,,,, kwestie van het verschil te kennen,,
hmmm, strand was leuker en "duinenpad" gevaarlijker (persoonlijke keuze)
mss klein puntje voor in de toekomst, aan 2de bevoorrading kon je lekkere chocolade krijgen,,,, zeer tof,,,
maar... melkchocolade is wel veel lekkerder hoor,,, (ok fondantchocolade is wel gezonder)
verder ,tja... de afwezigen hadden ongelijk, zeer zeker
bijna niet te geloven dat daar helemaal geen sneeuw lag,,,,
... echt koud was het eigenlijk ook niet,,,
ps: en ook de vele fotografen niet vergeten trouwens,,,
-
Safari Grote Kris
- Mountainbiker
Post by Safari Grote Kris »
aan alle deelnemers van de safari tour II : heel erg bedankt om te komen rijden!!!
we hebben er inderdaad veel werk ingestoken, maar zo te zien aan jullie reacties was er van ons kant geen moeite teveel gedaan
na al die drukke dagen van voorbereiding geeft het ons een heel grote voldoening te zien dat jullie genoten hebben van de rit
bedankt en tot volgend jaar!!!!!!!!!!!

we hebben er inderdaad veel werk ingestoken, maar zo te zien aan jullie reacties was er van ons kant geen moeite teveel gedaan
na al die drukke dagen van voorbereiding geeft het ons een heel grote voldoening te zien dat jullie genoten hebben van de rit
bedankt en tot volgend jaar!!!!!!!!!!!
Hey Mudlovers ,
Vandaag voor de eerste maal op Zeebrugge gereden en ik moet zeggen dat dit voor mij de meest verzorgde
VTT-tocht was die ik al gereden heb . Met alle respect voor alle andere organisaties uiteraard . Verzorgde ,vlotte inschrijvingen ,mooie attenties (jenevertje
,kettingtester,lekkere boterham,...) heel goede dubbele en zelfs driedubbele bepijling,enz... Kwestie van veiligheid op gevaarlijke punten dubbele bemanning
,enz... En ik heb na een lekke band na slechts 2km op het strand
,bij het weer op de baan komen mogen genieten van een vlotte ,vriendelijke
pechdienst , waar ik na een 10-tal min weer met volle goesting mijn tocht kon hervatten . Als deze persoon (met een grijze opel vivaro dacht ik ) zich wil kenbaar maken , zou ik hem graag nog eens persoonlijk bedanken
voor zijn snelle ingreep . Ivm met het parcours ben ik ook heel tevreden , veel off-roadzones ,mooie technische stukken (lekkere zone langs het kanaal !) . En ook de aanwezige fotograven langs het parcours mogen we niet vergeten , die mensen staan daar ook niet in de kou voor niks,so thanks... Wees gerust met zo'n organisatie en voorbereiding , hebben jullie volgens mij toch steeds een mooie opkomst en deze kan volgens mij juist maar groeien
. Doe zo verder , je mag me al opschrijven voor volgend jaar ...
Grtz Gitane .
Vandaag voor de eerste maal op Zeebrugge gereden en ik moet zeggen dat dit voor mij de meest verzorgde
Grtz Gitane .