omdat ik geen zin heb om met een ferrari doorheen een moeras te rijden?Superfan wrote:oe durfdeuncle sam wrote:ik ben nog altijd ant twijfelentwijfelen
![]()
Za 05/12/2009 Hertsberge-Oostkamp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Misschien eens over nadenken om een jeepke aan te schaffen om door de modder te ploeteren!uncle sam wrote:omdat ik geen zin heb om met een ferrari doorheen een moeras te rijden?Superfan wrote:oe durfdeuncle sam wrote:ik ben nog altijd ant twijfelentwijfelen
![]()
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ik ben ook zo een mietje uncle!!!!uncle sam wrote:omdat ik geen zin heb om met een ferrari doorheen een moeras te rijden?Superfan wrote:oe durfdeuncle sam wrote:ik ben nog altijd ant twijfelentwijfelen
![]()
De vorige 2edities meegereden, nu pas ik. Vorig jaar serieus mijn peren gezien.
De conditie is nu verre van goed(4x gereden in 3maand)
Morgen naar autoshow te Essen(Duitsland)
Aan iedereen de leute daar
-
gouden leeuwke
- Mountainbiker
Post by gouden leeuwke »
Zal ook aanwezig op deze wel heel mooie rit ook vorige week heb ik afgehaakt voor st-joris wat ik zeer jammer vind voor deze ook prachtorganisatie.Hopende morgen op een droge start.Greetz gouden leeuwke

- sliekfretter
- Mountainbiker
- Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Post by sliekfretter »
Wij komen af met een 5 tal Dunekeuns uit De Panne in ons nieuwe uitrusting !!!, regen of niet ,tegenwoordig zijn we