29/11/2009 Sallaumines (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

mountainbiker66 wrote:de eerste foto's en reportage op de site van den André

http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=1046
Ah ja, en daar staat iets in over een zekere Veeteeteetje...
« Comme il pleuvait fort, Veeteeteetje s’est souvenu de sa blonde qui était resté au lit et il a fait demi-tour. Et il s’est recouché sans vouloir la déranger.
- La blonde encore endormie, demande : « C’est toi, mon chéri ? ».
- Veeteeteetje : « Oui. Dehors il pleut comme vache qui pisse ! »
- Elle (toujours blonde) : « C’est bien fait pour l’autre imbécile qui est parti faire du VTT ! »
Wie zou diene zot zijn waarover Veeteefietje het over heeft :wink: :wink: :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Image

Welke foto komt hierachter?

Dat zie je morgen bij Andre Tignon...
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Het was er aan te zien. Vandaag enkel echte mannen. Breedgeschoudert en vuilgebekt.
Het kwam goed uit want net nu was de ontvangst, inschrijving en koffietafel in handen van het damesvolleybalteam van Sallaumines. Stuk
voor stuk, blond, zomers, en zot van mannen met een zeem. Het transpireren begon al en ik was niet eens de zaal uit.
Echt zalig werd het éénmaal op de bike. Links, recht en op en neer.
Nu en dan een likje water op de verhitte derailleurs kwam van pas.
Fluitend, sommigen anaal, reden we de vijftig km bijéén.
Blij dat ik er bij was.
Smdd
Mountainbiker

Post by Smdd »

Na een korte nachtrust van net geen 4uur haalde de wekker me uit m'n diepe slaap. Vol goede moed vertrokken naar Saullomines.
Vlug ingeschreven en de benen opgewarmd om al enkele kuitenbijters tegemoed te rijden.
Op de eerste bevoorrading enkele bekende gezichten tegen gekomen met name een 7-tal forumbikers me zodoende bij het vrolijke gezelschap bijgevoegd en de weg verder gezet.
Na het nodige slip, loopwerk en enkele maal op frans bodemonderzoek te zijn geweest kwam de 2de bevoorrading. Vanaf toen begon de jus langzaam uit de benen te verdwijnen en was het op de tanden bijten tot de arrivé.
Na het nuttigen van een lekker soepje en een broodje kaas m'n weg terug naar huis gezet.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

biker tino wrote:1 ding is zekzer

de afwezige hadden weer eens ongelijk
WILDE NU AUB ES STOPPEN MET DERGELIJKE ONZIN

de afwezige hadden weer eens ongelijk, de afwezige hadden weer eens ongelijk , de afwezige hadden weer eens ongelijk , ...

Steekt deze quote op ne plek waar de zon niet schijnt, en laat iedere biker voor zichzelf uitmaken of de rit al of niet de moeite was om links te laten liggen, wat de omstandigheden ook moge zijn.
Irriteert me nog meer dan het lezen van avs.

:evil:

Jaja, kweetet, het beestje is wa gefrusteerd dat dit een bikeloos weekend was. :wink:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Moustache wrote:
mountainbiker66 wrote:de eerste foto's en reportage op de site van den André

http://tignon.andre.free.fr/report.php?id=1046
Ah ja, en daar staat iets in over een zekere Veeteeteetje...
« Comme il pleuvait fort, Veeteeteetje s’est souvenu de sa blonde qui était resté au lit et il a fait demi-tour. Et il s’est recouché sans vouloir la déranger.
- La blonde encore endormie, demande : « C’est toi, mon chéri ? ».
- Veeteeteetje : « Oui. Dehors il pleut comme vache qui pisse ! »
- Elle (toujours blonde) : « C’est bien fait pour l’autre imbécile qui est parti faire du VTT ! »
Wie zou diene zot zijn waarover Veeteefietje het over heeft :wink: :wink: :wink:

[-X [-X Wie heeft er André da weer wijsgemaakt??? :evil: :evil:
Allé,ben blij dat de bende zich heeft geamuseerd,maar mijn humeur stond laag ,ook toen het hier zondagmorgen regende.In de voormiddag vaak aan jullie (echte terriliens) gedacht.

=D> =D> =D> gasten.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

uncle sam wrote: Jaja, kweetet, het beestje is wa gefrusteerd dat dit een bikeloos weekend was. :wink:
Nonkel toch... al die frustratie opkroppen.. dat kan niet goed zijn
'k Ben ekik verschoten in Biker Tino's plekke :-? :-? :-?
GENIETERKE
Mountainbiker

Post by GENIETERKE »

Man man, wat was dit een ongeloofelijke dag ! Ondanks al mijn pech en slechts kunnnen fietsen tot juist na de 1ste bevoorrading ga ik dit hier nooit meer vergeten !!! Toen mijn medemaotjes arriveerden na de 67 Km (eentje voor in de geschiedenisboeken); Hebben ze ons in de watten gelegd =D> =D> We zijn daar tot na 14u blijven hangen en verbroederen met de organisatoren :drunk: :drunk: . Alles dat ze ons maar konden aanbieden hebben ze bovengehaald. Veel gelachen en na (hilarische) afscheidszoennen plechtig beloofd dat we daar volgend jaar terug zijn met veel volk !!! We kijken er al naar uit
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Moustache wrote:Welke foto komt hierachter?
Image

De rest kan je zien bij Andre Tignon...
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

spijtig nie kunnen meegaan,veeeeeeeeeel te laat in bed.Maar de zaterdag toch terrils in maasmechelen gedaan(is wel tzelde nie).
Post Reply