15/11/09 Noyelles-sous-Lens (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Verzamelen we tegen dat de kerketoren "wiet" slaat???

Ik zal tegen 7u30 arriveren om een "fokkietje" te verorberen en het inschrijvingsformulier aan te vragen.

Oja,en nie vergeten uw medeforumbikers "ne zaligen hoogdag" te wensen,wat dat wordt het.

Noyelles-sous-lens : dat is de elfde feestdag in een kalenderjaar!!!!!!!!!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Nog vlug de lokaties van de nieuwe 'portrettetrekkers' in mijne gps steken en klaar. :bounce: :bounce: :bounce:
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

1. Moustache (met zijn nieuw vestje aan!)
2. Veeteeteetje
3. Motorbiker
4. Lisalized
5. Slijkcrosserke
6. Traxer
7. Jodelaietie
8. Winnitou
9. Henkieboy
10. Mountainbiker66
11. Spiermassa
12. Davy
13. Filiep72
14. Jason B
15. biker tino
16. Belle
17. Hein
18. Corleone
19. Vinckierke
20. Sgt.Stedenko
21. soene
22. AMG
23. Smdd
24. Jägermeister
25. Rik C
26. Fritsie
27. Falco Peregrinus
28. Luckyluc
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

man man voelen jullie ook zo nerveus ,tis precies of sinterklaas komt morgen .straks begin ik hier nog te zingen.kdenk dak met mijn koersekleers ga slapen dak zekers gree sta morgenvroeg.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Fritsie wrote: Een nieuwe bike voor onze Prèsident...gaat hij overstappen naar het A-team misschien? Ik dacht dat de prille vijftigers een nieuwe moto kochten. #-o
Moto's? Dat is voor mannen met ne midlife crisis. Maar ik zal met mijn nieuw machien even rap gaan (bergaf).
veeteeteetje wrote:Verzamelen we tegen dat de kerketoren "wiet" slaat???
Yep yep, tegen dienen tijd ginder, maar... blijf maar van diene wiet vanavond, dat ge morgen een beetje ne frisse kop hebt. #-o
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Moustache wrote:
Fritsie wrote: Een nieuwe bike voor onze Prèsident...gaat hij overstappen naar het A-team misschien? Ik dacht dat de prille vijftigers een nieuwe moto kochten. #-o
Moto's? Dat is voor mannen met ne midlife crisis. M#-o
Midlife crisis? :roll: Wat is dat... :roll: Hmmmm, heb daar eigenlijk geen tijd voor... :-k Of ben ik daar al te oud voor? :roll: O:)
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

staat bij voorlopig nog altijd "on hold". Richtlijnen voor morgen: om 12u30 in't restaurant, dus thuis tegen ten laatste 12u15.
Starten om iets voor 8, 2.5 uur fietsen +0.5h bevoorradingen. Theorethisch perfect haalbaar 8) . De praktijk??
Morgenochtend vroeg beslis ik pas.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Traxer wrote:Midlife crisis? :roll: Wat is dat... :roll: Hmmmm, heb daar eigenlijk geen tijd voor... :-k Of ben ik daar al te oud voor? :roll: O:)
Neen, bijlange niet... midlife is voor jou pas ten vroegste binnen 8-9 jaar :wink: :wink: :wink:
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

k'had hier ook willen starten maaaaaaar......
- mijne compaan laat het afweten
- stel vast dat mijne gps geen route's aangeeft in la douce = brol

Ge zou voor minder in nen hond zijn b.....n bijten #-o #-o godv./.é'(èé§&(ç&!è§'!èé&!('!è(§"àç)'ç-'ç-")'ç-ç!

T'zal dus ene dichter bij de deur worden.
Misschien volgend jaar.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

uncle sam wrote:Afspraak ginder om 8h, om ten laatste tegen 8h10 te vertrekken.
Ik wil niet hetzelfde meemaken als vorig jaar, toen pas om 8h30 vertrokken met de bende, en aan iedere bergop/single track een lange fille voetgangers voor je...
Ben er ook voorstander van maar dit betekent dat iedereen best thuis nog eens pipi en kaka doet. :-D :-D
Vorig jaar zijn we pas laat kunnen starten wegens immense lange rij aan het toilet ....
Morgen om 6u45 :-? afgesproken aan den bakker in "Slaffie" met nog 2 compagnons. We zullen dus nog op ons gemak een fokkietje kunnen drinken. Als er nog zijn uit de streek kom gerust naar daar. Ik wil voor rijden.
Last edited by jodelaietie on Sat 14 Nov 2009 20:48, edited 1 time in total.
Post Reply