Mijn buurman is voorzitter van een wandelclub en geen 50+ er, maar jij toch wel dirtymtbiker?dirtymtbiker wrote:[Spijtig dat we het moeten zeggen, maar wie goed kijkt merkt dat het volk dat aan zo'n wandeltochten meedoet, meestal 50+ of 50+++++ is!
Zo 08/11/2009 Humbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: wandelaars
- Schijfrem
- Mountainbiker
Re: wandelaars
Ooit komt er een tijd dat de rug en de knieën gaan tegensputteren maar de voeten nog niet. Dan zullen de meesten onder ons misschien de fiets definitief moeten opbergen en van mtb overstappen naar wandeltochten. Of ... van mtb overstappen naar koersfiets. Op die WTC toertochten zie je ook veel 50+lukke wrote:Mijn buurman is voorzitter van een wandelclub en geen 50+ er, maar jij toch wel dirtymtbiker?dirtymtbiker wrote:[Spijtig dat we het moeten zeggen, maar wie goed kijkt merkt dat het volk dat aan zo'n wandeltochten meedoet, meestal 50+ of 50+++++ is!
Opgepast, als er later mij als wandelaar mtb-ers voorbijrijden op "mijn" wandeltocht en ze maken mij vuil dan gaan ze ambras krijgen, ik laat mij niet doen zenne !!
-
dirtymtbiker
- Mountainbiker
wandelaars
Post by dirtymtbiker »
Vandaag nog een deelnemer van tt gesproken
- op bepaald moment reden ze met 3 achter mekaar, op middenspoor met meeste modder. In tegenovergestelde richting kwam een 15 tal wandelaars die op de zijkant richel liepen(droogste kant), ééntje vondt het leuk om opeens op middelste gedeelte te gaan lopen, plezant hé
- komen op een groepje wandelaars af, vindt het ééntje leuk om op 5m voor uwen neus, zijn arm opzij te steken, grappig hé
end of story
- op bepaald moment reden ze met 3 achter mekaar, op middenspoor met meeste modder. In tegenovergestelde richting kwam een 15 tal wandelaars die op de zijkant richel liepen(droogste kant), ééntje vondt het leuk om opeens op middelste gedeelte te gaan lopen, plezant hé
- komen op een groepje wandelaars af, vindt het ééntje leuk om op 5m voor uwen neus, zijn arm opzij te steken, grappig hé
end of story
-
dirtymtbiker
- Mountainbiker
sportdrank
Post by dirtymtbiker »
Iets anders
Aan de mensen van de bevoorrading stelde men meermaals de vraag welke sportdrank het was. Vonden het "goe" !
Voor diegenen die het ondertussen terug vergeten zijn.
Bij deze :
Leppin
smaak Fruit Burst
verdeler www.nutrisport.be
Aan de mensen van de bevoorrading stelde men meermaals de vraag welke sportdrank het was. Vonden het "goe" !
Voor diegenen die het ondertussen terug vergeten zijn.
Bij deze :
Leppin
smaak Fruit Burst
verdeler www.nutrisport.be
-
Tommeke007
- Mountainbiker
Volgend jaar terug
Post by Tommeke007 »
Ware,
Volgende jaar zijn we der weer,
De mannen van 't kapelleke Wemmel.
PS: voor volgend jaar: Grimbergen Blond op de bevoorrading???
Re: Volgend jaar terug
Waarom niet? Kan besproken worden!Tommeke007 wrote:Ware,
Re: Volgend jaar terug
Had ook zo al iets...of iets beter in 't gedachtDomme wrote:Waarom niet? Kan besproken worden!Tommeke007 wrote:Ware,