StrammerMax wrote:Misschien kan Freaky haar volgend jaar engageren als Redbull-babe?cateye wrote:had deze dame met haar soepapekes daar aan de kant gestaan, dan wasA d r i wrote:klopt, ik heb daar ooit ook eens met een schroevendraaier moeten aan wrikken om dat ventiel eruit te breken. Heeft me toen een gouden brevet gekost in een chrono..
ik zie nochtans dat er aan uw soepappekkes hiernaast niks mankeert :)
er misschien wel iemand gestopt ?
Veel volk op parcours idd., officiële aantal inschrijvingen in de buurt van 1500.. wel meer dan ooit veel mensen op hetzelfde moment vertrokkenbulls68 wrote: Hoeveel inschrijvingen hebben jullie genoteerd? 2.000 ?
Volgend jaar komen we zeker terug !!
Zelf geen GPS track, maar ik lees hierboven dat andere deelnemers al hulp hebben kunnen bieden.mtb1986 wrote:@Bullsitter: heb je ondertussen de GPS track van de 65 km al gekregen? Ik heb daar ook wel interesse in na al wat ik op dit topic al gelezen heb.
Of kan iemand anders mij de 65 km doorsturen? pb graag, mtb1986. Alvast bedankt.
PS: nog wat info - volgend jaar afspraak op 31/10/2010 of het weekend van de uurwissel naar goede gewoonte.. tot dan !!!