G'hebt al aan die Leffe gezeten zeker?Traxer wrote:Nog een stukske van het parcours bekeken: wie hier verkeerd rijdt heeft zijn ogen dichtgeplakt! Zo voorbeeldig bepijlt![]()
![]()
![]()
Het wordt wel een ritje om te doseren als je de grote toer rijdt.![]()
@ deforumbikers: de chrono zit na een tweetal kilometer. Met koffie, thee en koekskesDe leffe staat koud voor bij den après.
Zo 13/12/2009 Aartrijke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Moustache
- Kerstman
- Traxer
- Kerstman
D?Moustache wrote:G'hebt al aan die Leffe gezeten zeker?Traxer wrote:Nog een stukske van het parcours bekeken: wie hier verkeerd rijdt heeft zijn ogen dichtgeplakt! Zo voorbeeldig bepijlt![]()
![]()
![]()
Het wordt wel een ritje om te doseren als je de grote toer rijdt.![]()
@ deforumbikers: de chrono zit na een tweetal kilometer. Met koffie, thee en koekskesDe leffe staat koud voor bij den après.
Nooit mijne strafste kant geweest...
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Zwijg. Stil. Tis ier ook van dat.pjer wrote:Ken je het verhaal van die kabel en die kink ???
Awel, t'is weer van datte.
![]()
![]()
![]()
Dat mijn ma nu uitgerekend morgen verjaard.
Ik moet voor 12 uur al present zijn. Diene aprés bij Traxer duurt al zeker tot 15.00 uur . t'Beste is dat ik niet aanzet zekers , en mijn 'krachten' spaar voor volgende week. (Euhm.....waar gaan we in feite volgende week. Op onze kalender bij 'Forumbikers.be' ist een vrije keuze precies. Moorslede misschien ?
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Valla. Mijne Orbea nog ne keer opgelapt voor wat zijn laatste rit zal worden.Traxer wrote:
Mijne wekker gezet voor mijne eerste nachtrit van het seizoen.
Traxer vraag dat Traxerinneke de koffie goe straf maakt é.
And have a little mercy on me...
Zotten
8.15
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Morgenochtend om 8u30 paraat met delegatie Knurrebikers voor deze schitterende TT !!!
@Katrien20: Thanks voort supporteren op de duatlon Memorial Benny van Steelandt hé (nog 2x in de prijzen gevallen
)
-----------------------------------------------
Rond 20 december '09 PUPS Berner Sennen met Stamboom. Meer info, geef gerust een seintje !
PS: Check our website www.mtbabescyclingteam.com
@Katrien20: Thanks voort supporteren op de duatlon Memorial Benny van Steelandt hé (nog 2x in de prijzen gevallen
-----------------------------------------------
PS: Check our website www.mtbabescyclingteam.com
Goeie morgen nog 4 uur en dan is het zover onze eerste organisatie met de vernieuwde crew is dan een feit na een week hard werken, hopelijk is iedereen na de rit een beetje tevreden .Opgelet
door omstandigheden zal de 32 km 35 worden en de 52km 55.5 km worden hebben een stuk moeten weglaten die echt niet te doen was.Waarvoor onze excusses