30/08/09 Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

ik weet ni hoe hij eruit zag moest toen op de weg lette, hij stond ergens in het begin wanneer je een grote baan overstak
jimmy1984
Mountainbiker

Post by jimmy1984 »

hm bij ons ergens op een kiezelweg aan een huis
geen idee na hoeveel Km...
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

De foto's staan on-line onder de rubriek foto's op onze web-site: www.muggenberg-stoempers.be
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

Dan doe je al eens de 83km en dan sta je om nog geen een van de 500-tal foto's ... 'k zal niet pakken op de gevoelige plaat zekerst #-o .

Voor de rest nog even meegeven dat ik me kostelijk heb geamuseerd, samen met de Megabikers =D>

tot volgend jaar.
bike smurf
Mountainbiker

Post by bike smurf »

langs deze weg nog eens ne proficiat voor de organiserende clubs; ik heb mij tijdens die tocht goed geamuseerd, en mijn gasten ook. Mooie foto's overigens! Volgend jaar komen we terug... en als't aan mij ligt met meer oranje bikers uit wijnegem (WBC - Wijnegem Bicycle Club). =D> =D> =D>
Bulls Eye
Mountainbiker

Post by Bulls Eye »

Er komen nog enkele foto's op het net binnen een paar dagen mss staan jullie daarbij???? [-o< [-o< [-o<
Post Reply