05/07/2009 Oud-Heverlee Meerdael Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- A d r i
- Mountainbiker
ja, maar op 20km in de rit kwam deze voor de lange-afstand rijders toch een beetje vroeg. Mijn drinkbus was nog praktisch vol en zo'n blikje in 1 keer binnengulpen gaat niet. Meenemen mag niet.ivo wrote:De Aquarius was nochtans heerlijk koel.MR Pain wrote:De streek waar we reden was heel mooi.
Vraag me echter af of al deze kasseistroken het enige is wat men er kan uithalen op enkele mooie stukken na ?
Misschien bij deze temperaturen betere voorzieningen voor gekoelde drankjes.
SVK bedankt Downhillbikers, voor de perfecte organisatie en de verzorgde after-bike...
Met 2 collega's de 100 km gereden, en het enige probleem waren 2 kettingbreuken en 1 lekke band. (Pomp ook verloren ergens ten velde)
Puik werk organisatorisch en mooi, afwisselend parcours
Tot in maart op de SVK-toer !?
Met 2 collega's de 100 km gereden, en het enige probleem waren 2 kettingbreuken en 1 lekke band. (Pomp ook verloren ergens ten velde)
Puik werk organisatorisch en mooi, afwisselend parcours
Tot in maart op de SVK-toer !?
Vanwege de Downhill Bikers een welgemeende merci aan alle deelnemers, en er samen met ons een geslaagde tocht van te maken.
Onze excuses dat we in laatste instantie van Natuur & Bos nog enkele resricties hebben doorgekregen waardoor op de eerste 20 km iets meer asfalt en kassei onvermijdelijk was!
We nemen de kritieken alleszins mee om het volgend jaar nog beter te doen!
De foto's zetten we zo snel als mogelijk online.
Tot de 18° editie op 4 juli 2010.
Onze excuses dat we in laatste instantie van Natuur & Bos nog enkele resricties hebben doorgekregen waardoor op de eerste 20 km iets meer asfalt en kassei onvermijdelijk was!
We nemen de kritieken alleszins mee om het volgend jaar nog beter te doen!
De foto's zetten we zo snel als mogelijk online.
Tot de 18° editie op 4 juli 2010.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
@ Lampion : die “koerskonijnen” hebben mij ook meer naast dan op mijne fiets doen zitten, mede omdat ze ni eens een signaal geven da ze eraan gevlamd komen. spijtig dat er zo'n gevallekes zijn, want anderen waren dan toch heel "geduldig"
GPS ? lang leve TomTom ! die begeleidt je gewoon rond de werken.
1946 deelnemers ? en hoeveel madammen ? ‘k heb er misschien 10 gezien
@ Adri : vraag me af hoeveel van die Babes er écht aan mtb-en doen. Zouden anders te veel blauwe plekken hebben
GPS ? lang leve TomTom ! die begeleidt je gewoon rond de werken.
1946 deelnemers ? en hoeveel madammen ? ‘k heb er misschien 10 gezien
@ Adri : vraag me af hoeveel van die Babes er écht aan mtb-en doen. Zouden anders te veel blauwe plekken hebben
- Lampion
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006
@ Ikke-met ...; Op een gegeven moment toch ingehaald door zo een MTB-babe met tricolore bandjes en haar 2 gezelinnen ... hhmm ... die kwam net van de 100km ingevoegd en ging dan vol op de trappers om niet meer te gaan zitten tot bovenaan het klimmetje. Ook haar vriendinnetjes mochten er wel wezen! (deze zonder koers-outfit) Zelfs mijn behoorlijk getrainde maat had het moeilijk om mee te gaan tot boven ... (ik heb zelf niet eens een poging ondernomen
)
Mooie tocht daar in Heverlee en perfect uitgepijld met heel duidelijke pijlen! We waren met 2 gestart voor de 100 km en op de polar kwam ik uit op 101 km en 1355 hm. Wij vonden het alleszins een geslaagde tocht. Het was een tocht die je maar niet liet uitblazen met de vele off road stukken en de vele klimmetjes. Niet zo heel veel volk gezien op de 100 km, ik denk dat de meesten gekozen hebben voor de 65 km.
Wij hadden een gemiddelde van 20 km/u. In de eerste helft te rap gereden en na 80 km was het serieus over en me naar de "meet" gesleept.
Wij hadden een gemiddelde van 20 km/u. In de eerste helft te rap gereden en na 80 km was het serieus over en me naar de "meet" gesleept.
- A d r i
- Mountainbiker
@ikke met de fiets : ik heb er toch ook een paar gezien onderweg .. babes on bikes :)ikke met de fiets wrote: 1946 deelnemers ? en hoeveel madammen ? ‘k heb er misschien 10 gezien![]()
Voor allen ; mijn gps track van de 100 is HIER tebekijken
(Motionbased kapt er nog een paar extra hoogtemeters bij )