zelf hou ik me niet bezig met het bouwen van een parcours, maar ik als stadsgids weet ik dat dit eigendom is van het fonds van de baron en die zijn quasi onbereikbaar (voor gewone mensen...) Maar ik geef de tip toch door aan Johny.veeteeteetje wrote:Loperke,
Nog een vraagje....
Vermits jullie in het begin van de tocht de achterkant van het kasteel "Het Blauwhuis" passeren.....nooit aan gedacht of eens proberen te vragen om daar een doortocht te bekomen langs de dreef aan de zijkant of eventueel via de achterkant????
Der ligt daar een bosje waar misschien een parcours-tje mag ingelegd worden??
Ge weet maar nooit,hé..... :wink:
22/03/09 Izegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
Zondag ook om 9u vertrokken voor een fietstochtje in en rond Izegem. Na +/- 3u30 tevreden thuisgekomen met 69km op de teller aan een gemiddelde van 21km/u.
In de namiddag efkes mijn pc aangestoken en tot mijn verbazing heel wat negatieve commentaar gelezen.
Ok... de eerste bevoorrading was ondermaats (perperkoek en sportdrank), maar de 2de bevoorrading maakte dit goed (balisto, peperkoek, suikerwafel, fruit, enz...)
Na de 2de bevoorrading was het inderdaad 'trappen of verzuipen', maar dat ik mij daar nu echt aan gestoord heb, is wat overdreven!
Er zijn inderdaad heel wat betere ritten, maar al bij al toch een leuke en gezonde (want dit is toch wat telt!!!) voormiddag gehad.
Laat de organisatoren hieruit leren en geef ze volgend jaar nog een kans. Ongetwijfeld verbetering op komst!
In de namiddag efkes mijn pc aangestoken en tot mijn verbazing heel wat negatieve commentaar gelezen.
Ok... de eerste bevoorrading was ondermaats (perperkoek en sportdrank), maar de 2de bevoorrading maakte dit goed (balisto, peperkoek, suikerwafel, fruit, enz...)
Na de 2de bevoorrading was het inderdaad 'trappen of verzuipen', maar dat ik mij daar nu echt aan gestoord heb, is wat overdreven!
Er zijn inderdaad heel wat betere ritten, maar al bij al toch een leuke en gezonde (want dit is toch wat telt!!!) voormiddag gehad.
Laat de organisatoren hieruit leren en geef ze volgend jaar nog een kans. Ongetwijfeld verbetering op komst!