24/01/2009 Jabbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
aartrijkenoare
- Mountainbiker
Post by aartrijkenoare »
@ frawiwi en @ leffingenoartje, ik heb gezien dat alle foto's reeds op de site staan, er staan er wel meer dan 20 op van jullie beiden.
Prachtige tocht
Nadat ik een aantal weken geleden snellegem heb gereden vond ik deze nog iets beter, nieuwe single tracks in Zedelgem waar ik nog nooit heb gereden. Echt een prachtige toch alles goed aangeduid , alles afgespannen ook boomstronken enzo 10 op 10
ps daar kunnen veel tochten iets van leren die beweren dat single tracks en prive stukken rond het Brugse enzo niet mogelijk zijn. Hier non-stop single tracks en privé stukken.
Tot volgend jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
ps daar kunnen veel tochten iets van leren die beweren dat single tracks en prive stukken rond het Brugse enzo niet mogelijk zijn. Hier non-stop single tracks en privé stukken.
Tot volgend jaar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
- Barbeque
- Kerstman
- Location: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Hey,
tja jullie hebben allemaal gelijk. Degene die zeggen dat de afwezigen ongelijk hadden. We zijn dus jammer genoeg niet afgekomen omdat we dachten dat er teveel water zou liggen. Uiteindelijk als training voor de
Vogezen samen me met het groepje 80 km op de baan gaan rijden. Wel
ondervonden deze morgen dat er veel volk is afgekomen op jullie tt. Tijdens het lopen in het Tillegembos heb ik een stuk van 300 a 400 meter een paar keer moeten links laten liggen. Het stuk is plots niet meer bereikbaar voor lopers of wandelaars. Oh, da zal de komende dagen waarschijnlijk terug opdrogen. M'n mooie witte loopschoenen worden dan zo uiteindelijk ook eens vuil.
Jabbeke is een goeie organisatie dus er komt zeker een volgende keer waar we toch zullen aanwezig zijn. Nu even de foto's bekijken.
groetjes yves
tja jullie hebben allemaal gelijk. Degene die zeggen dat de afwezigen ongelijk hadden. We zijn dus jammer genoeg niet afgekomen omdat we dachten dat er teveel water zou liggen. Uiteindelijk als training voor de
Vogezen samen me met het groepje 80 km op de baan gaan rijden. Wel
ondervonden deze morgen dat er veel volk is afgekomen op jullie tt. Tijdens het lopen in het Tillegembos heb ik een stuk van 300 a 400 meter een paar keer moeten links laten liggen. Het stuk is plots niet meer bereikbaar voor lopers of wandelaars. Oh, da zal de komende dagen waarschijnlijk terug opdrogen. M'n mooie witte loopschoenen worden dan zo uiteindelijk ook eens vuil.
Jabbeke is een goeie organisatie dus er komt zeker een volgende keer waar we toch zullen aanwezig zijn. Nu even de foto's bekijken.
groetjes yves
- kilted biker
- Mountainbiker
Post by kilted biker »
Gisterenmiddag rond één uur vertrokken. Eigenlijk voor mijn eerste serieuze rit sinds vorige zomer. De kajobiker wou voor de volle 55 gaan, en ik zou hem proberen te volgen. Hij heeft ettelijke keren moeten wachten, en intussen hier en daar wat gebist, waarvoor mijn grootste dank.
Anders was ik waarschijnlijk al geplooid aan de eerste splitsing.
Nu heb ik toch de 43 overleefd. Maar het vat was wel VOLLEDIG af.Mijn longen binnenstebuiten gekeerd, knieën dubbeltoe, zelfs mijn "kontspieren" deden zeer
. Maar dat zal grotendeels wel aan mezelf liggen. Je kan namelijk geen 6 maanden je lichaam misbruiken met alle goede dingen des levens,
zonder daarvoor de rekening gepresenteerd te krijgen.
MAAR, het was toch leuk om eens te kunnen rijden op bekend terrein, en zowaar zelfs nog enkele nieuwe stukjes te ontdekken.
Ik vind het supertof dat we met twee gemotiveerde verenigingen, met en naast elkaar kunnen organiseren op praktisch hetzelfde grondgebied.
Een dikke proficiat aan de organisatie.

MAAR, het was toch leuk om eens te kunnen rijden op bekend terrein, en zowaar zelfs nog enkele nieuwe stukjes te ontdekken.
Ik vind het supertof dat we met twee gemotiveerde verenigingen, met en naast elkaar kunnen organiseren op praktisch hetzelfde grondgebied.
Een dikke proficiat aan de organisatie.
We hebben vanmorgen met een klein groepje enthousiaste leden een après gedaan van de toer. Idd, het strookje in Zerkegem lag niet goed, maar al bij al was het toch wel nog te doen. De rest van het parcours was beter dan verwacht bij zo'n grote aantallen regen dat gevallen is.
Sommigen hebben het al gemerkt, de foto's staan allemaal online.
Sommigen hebben het al gemerkt, de foto's staan allemaal online.
-
trekske8500
- Mountainbiker
Jabbeke 24/01/2009
Post by trekske8500 »
Prachtige tocht, zeer goede organisatie. Een voorbeeld!
Lekkere pizza!
De bossen rond Brugge behoren tot mijn favorieten: aangenaam fietsen in goede lucht, en zelfs met regen goed berijdbaar. De plaatsen waar het te nat was, gezien de bakken regen van donderdagnacht, deskundig aangepakt.
Mooi bepaalde stroken eens in de andere richting te fietsen (t.o.v. tochten van Zedelgem/Veldegem/St-Michiels/Varsenare). Verrassende tracks op privé-gebied.
Lekkere pizza!
De bossen rond Brugge behoren tot mijn favorieten: aangenaam fietsen in goede lucht, en zelfs met regen goed berijdbaar. De plaatsen waar het te nat was, gezien de bakken regen van donderdagnacht, deskundig aangepakt.
Mooi bepaalde stroken eens in de andere richting te fietsen (t.o.v. tochten van Zedelgem/Veldegem/St-Michiels/Varsenare). Verrassende tracks op privé-gebied.
was inderdaad een mooie rit op bekend terrein . enkel mosselstraat was beetje zwaar (enkele voetjes moeten zetten ).de kilted biker meegesleurd en door mijn overmoed mijn neus in de grond gestopt in het laatste stukje van het technisch bosje.moe maar voldaan genoten van een leffe en heerlijke pizza .dan samen terug naar snellegem gefietst en op naar de volgende rit .en zeker tot volgend jaar voor de volle 55dan