06/12/2008 Hertsberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pol
Mountainbiker

Post by pol »

Saeco espresso mtb team zal ook aanwezig zijn om de nieuwe Ritchey z-max premonitions te testen

ps zaterdag 13 december opning bike world in Heist
vanaf 14u wordt mn bike geshowd
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

blijft het parcours bereidbaar na 2000 passanten (2001 als ge vtt'tje zijn bistoer er bij rekend) want kan maar rond 1 uur starten .(samen met het vrouwke)
lastigen
Mountainbiker

Post by lastigen »

ja ik kom ook af maar ik start in de namiddag start rond 13.00 u :lol:
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

henkieboy wrote:blijft het parcours bereidbaar na 2000 passanten (2001 als ge vtt'tje zijn bistoer er bij rekend) want kan maar rond 1 uur starten .(samen met het vrouwke)
Absoluut, 't zal een ietsiepietsie lastiger zijn, maar zeker te doen hoor.

Morgennammiddag gaan we de volledige toer verkennen en dan breng ik wel verslag uit.
Last edited by Superfan on Thu 04 Dec 2008 20:32, edited 6 times in total.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Man,Man,Man ge zou voor minder de muur oprijden.(Om het in MTB termen te zeggen)
Al 3jaar op rij sta ik te popelen om deze te rijden en telkens komt er iets tussen zoals nu zal ik ook forfait moeten geven wegens andere verplichtingen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Met pijn in het hart :cry: :cry: :cry: wens ik jullie leuke bosspelletjes toe maar voor mij zal het zondag in zedelgem zijn dat ik nog ne keer mag buitenspelen. :drunk:

T'beste dus en geef der maar ne lap op!!! =D>
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

intussen ben ik al vanonder de douche... 't deed deugd!

het parkoers is af, zowel letterlijk als figuurlijk. ik moet zeggen; 't is overal berijdbaar, maar ik zou toch maar niet te snel starten, want het zwaarste zit in 't staartje... morgen rijden we de verkenning, om na te gaan of alle pijltjes goed zichtbaar en duidelijk zijn.

nog enkele sfeerbeelden van vandaag :

Image

Image

vandaag minder zicht op het parcours, maar met dit weer was het niet interessant om het fototoestel mee te nemen met de fiets... trouwens, met pijltjes, spanbandjes, hamer, rol lint e.d. waren we al redelijk geladen :-?

nu, we hebben het er graag voor over, hopelijk zien we jullie zaterdag talrijk!
m-biker
Mountainbiker

Post by m-biker »

Superfan wrote:
henkieboy wrote:blijft het parcours bereidbaar na 2000 passanten (2001 als ge vtt'tje zijn bistoer er bij rekend) want kan maar rond 1 uur starten .(samen met het vrouwke)
Absoluut, 't zal een ietsiepietsie lastiger zijn, maar zeker te doen hoor.

Morgennammiddag gaan we de volledige toer gaan verkennen en dan breng ik wel verslag uit.
ik rijd elk jaar een stuk van het parkoers als allerlaatste (pijltjes weghalen op zaterdagavond), en dan kan je nog overal fietsen. je merkt uiteraard dat er al heel wat volk is gepasseerd, maar uiteindelijk rijd je bosgrond nog niet zo makkelijk helemaal kapot... meestal krijgt de bosgrond jou eerder kapot #-o

een belangrijker vraag : zal er nog Leffe zijn!? en ook daar kan ik je in gerust stellen :drunk:
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Ik zal er ook bij zijn, fiets terug in orde gezet met nieuwe pion, achterderailleur en ketting. K zal hem kunnen uittesten. =D> =D> [-o<
balance2007
Mountainbiker

Post by balance2007 »

tot zaterdag ! Weet echter nog niet wanneer precies ik zal starten, een beetje afhankelijk van het weer !
m-biker
Mountainbiker

Post by m-biker »

volop soep aan het maken, opdat jullie je zouden kunnen warmen bij aankomst morgen. straks de parkoersverkenning met de medewerkers.

en het weer lijkt te willen meewerken!

morgen D-day!!
Post Reply