Saeco espresso mtb team zal ook aanwezig zijn om de nieuwe Ritchey z-max premonitions te testen
ps zaterdag 13 december opning bike world in Heist
vanaf 14u wordt mn bike geshowd
06/12/2008 Hertsberge
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Absoluut, 't zal een ietsiepietsie lastiger zijn, maar zeker te doen hoor.henkieboy wrote:blijft het parcours bereidbaar na 2000 passanten (2001 als ge vtt'tje zijn bistoer er bij rekend) want kan maar rond 1 uur starten .(samen met het vrouwke)
Morgennammiddag gaan we de volledige toer verkennen en dan breng ik wel verslag uit.
Last edited by Superfan on Thu 04 Dec 2008 20:32, edited 6 times in total.
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Man,Man,Man ge zou voor minder de muur oprijden.(Om het in MTB termen te zeggen)
Al 3jaar op rij sta ik te popelen om deze te rijden en telkens komt er iets tussen zoals nu zal ik ook forfait moeten geven wegens andere verplichtingen
Met pijn in het hart
wens ik jullie leuke bosspelletjes toe maar voor mij zal het zondag in zedelgem zijn dat ik nog ne keer mag buitenspelen.
T'beste dus en geef der maar ne lap op!!!
Al 3jaar op rij sta ik te popelen om deze te rijden en telkens komt er iets tussen zoals nu zal ik ook forfait moeten geven wegens andere verplichtingen
Met pijn in het hart
T'beste dus en geef der maar ne lap op!!!
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
intussen ben ik al vanonder de douche... 't deed deugd!
het parkoers is af, zowel letterlijk als figuurlijk. ik moet zeggen; 't is overal berijdbaar, maar ik zou toch maar niet te snel starten, want het zwaarste zit in 't staartje... morgen rijden we de verkenning, om na te gaan of alle pijltjes goed zichtbaar en duidelijk zijn.
nog enkele sfeerbeelden van vandaag :

vandaag minder zicht op het parcours, maar met dit weer was het niet interessant om het fototoestel mee te nemen met de fiets... trouwens, met pijltjes, spanbandjes, hamer, rol lint e.d. waren we al redelijk geladen
nu, we hebben het er graag voor over, hopelijk zien we jullie zaterdag talrijk!
het parkoers is af, zowel letterlijk als figuurlijk. ik moet zeggen; 't is overal berijdbaar, maar ik zou toch maar niet te snel starten, want het zwaarste zit in 't staartje... morgen rijden we de verkenning, om na te gaan of alle pijltjes goed zichtbaar en duidelijk zijn.
nog enkele sfeerbeelden van vandaag :

vandaag minder zicht op het parcours, maar met dit weer was het niet interessant om het fototoestel mee te nemen met de fiets... trouwens, met pijltjes, spanbandjes, hamer, rol lint e.d. waren we al redelijk geladen
nu, we hebben het er graag voor over, hopelijk zien we jullie zaterdag talrijk!
-
m-biker
- Mountainbiker
- Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride
ik rijd elk jaar een stuk van het parkoers als allerlaatste (pijltjes weghalen op zaterdagavond), en dan kan je nog overal fietsen. je merkt uiteraard dat er al heel wat volk is gepasseerd, maar uiteindelijk rijd je bosgrond nog niet zo makkelijk helemaal kapot... meestal krijgt de bosgrond jou eerder kapotSuperfan wrote:Absoluut, 't zal een ietsiepietsie lastiger zijn, maar zeker te doen hoor.henkieboy wrote:blijft het parcours bereidbaar na 2000 passanten (2001 als ge vtt'tje zijn bistoer er bij rekend) want kan maar rond 1 uur starten .(samen met het vrouwke)
Morgennammiddag gaan we de volledige toer gaan verkennen en dan breng ik wel verslag uit.
een belangrijker vraag : zal er nog Leffe zijn!? en ook daar kan ik je in gerust stellen
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Ik zal er ook bij zijn, fiets terug in orde gezet met nieuwe pion, achterderailleur en ketting. K zal hem kunnen uittesten.

- balance2007
- Mountainbiker
Post by balance2007 »
tot zaterdag ! Weet echter nog niet wanneer precies ik zal starten, een beetje afhankelijk van het weer !