natuurlijkpvandebe wrote:Zeg Chef Wouters, wat 'k eigenlijk wou vragen :
Ziet ge dat zelf nog zitten, zo 50 keer pompen ???
Jeugd van tegenwoordig
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
Chef WOUTERS
- Mountainbiker
Post by Chef WOUTERS »
Toch even voor de twijfelaars zeggen dat dit de enige echte Chef Wouters is, grappig dat ik dit nu ook al in burger moet verklaren
Echtheidscertificaten kan je komen afhalen.
Reclame voor Arbor, taalfouten,foute uitdrukkingen en mijn fysieke conditie krijg je er gratis bij.
Elke dag probeer ik op de verschillende fora de meningen van de kijker te weten te komen.
Positief of negatief, ik wil ze vergelijken met mijn eigen mening en hoe bepaalde dingen overkomen bij de kijker.
Als je op TV komt zijn er altijd pro's en contra's.
Op de vraag of ik nog 50 keer kan pompen durf ik ja zeggen.
Tijdens de laatste MTLG (militaire testen lichamelijke geschiktheid) scoorde ik toch nog altijd een dikke 90% ondanks mijn 41 jaar en een pijnlijke schouder en knie. Ik ben dus zeer tevreden en hoop dit nog enkele jaren vol te houden of te verbeteren.
In het echte leven zal ik dan ook altijd meepompen met de groep indien ik deze straf opleg.
Voor de rest denk ik dat ik vrij sportief ben ingesteld...jammer genoeg geen mountainbiker maar hopelijk zijn dat niet te veel strafpunten.
Echtheidscertificaten kan je komen afhalen.
Reclame voor Arbor, taalfouten,foute uitdrukkingen en mijn fysieke conditie krijg je er gratis bij.
Elke dag probeer ik op de verschillende fora de meningen van de kijker te weten te komen.
Positief of negatief, ik wil ze vergelijken met mijn eigen mening en hoe bepaalde dingen overkomen bij de kijker.
Als je op TV komt zijn er altijd pro's en contra's.
Op de vraag of ik nog 50 keer kan pompen durf ik ja zeggen.
Tijdens de laatste MTLG (militaire testen lichamelijke geschiktheid) scoorde ik toch nog altijd een dikke 90% ondanks mijn 41 jaar en een pijnlijke schouder en knie. Ik ben dus zeer tevreden en hoop dit nog enkele jaren vol te houden of te verbeteren.
In het echte leven zal ik dan ook altijd meepompen met de groep indien ik deze straf opleg.
Voor de rest denk ik dat ik vrij sportief ben ingesteld...jammer genoeg geen mountainbiker maar hopelijk zijn dat niet te veel strafpunten.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
50x pompen omdat ge géén mtb'er zijt!!!
Ik heb al dikwijls gedacht, spijtig voor die gastjes(of juist gelukkig) dat er een camera bijstaat en dat het maar 3 weken zijn.
Toen ik in 87 in den troep zat, waren ze niet zo euh, zacht....maar dat geldt voor alles tegenwoordig, als ge nu ne ambraszoeker in 't café tegen zijn kop petst, dan moogde het gaan uitleggen op de rechtbank.
Diejen dikke die buitengevlogen is, daar hadden jullie toch andere plannen mee denk ik zo........
Ik heb al dikwijls gedacht, spijtig voor die gastjes(of juist gelukkig) dat er een camera bijstaat en dat het maar 3 weken zijn.
Toen ik in 87 in den troep zat, waren ze niet zo euh, zacht....maar dat geldt voor alles tegenwoordig, als ge nu ne ambraszoeker in 't café tegen zijn kop petst, dan moogde het gaan uitleggen op de rechtbank.
Diejen dikke die buitengevlogen is, daar hadden jullie toch andere plannen mee denk ik zo........
-
Chef WOUTERS
- Mountainbiker
Post by Chef WOUTERS »
Hmmm, andere plannen!!! ja, in de zin van...ik had hem liever binnengehouden omdat guy geen slechte kerel is. Heel sociaal (soms te), speelvogel, maar voor de rest ok. Het echte verhaal is dat Guy "letterlijk en figuurlijk" gekraakt was. Het hele leerling met dienst verhaal was voor hem veel te zwaar. Ze laten maar de helft van zijn straffen zien en ook bijna niets van zijn verblijf in het cachot. Hij kon en wou niet meer...en wat doe je dan met een 16 jarige die je niet tegen zijn zin kan houden...Oneervol onslag geven.El Perro Diablo wrote:50x pompen omdat ge géén mtb'er zijt!!!![]()
Na zijn ontslag heb ik nog met hem gesproken,er was toen geen terugkeer mogelijk, en hij was echt blij dat het voorbij was.
Opgelet, ik hoop nu niet dat je gaat denken dat het allemaal één show was want dat is niet het geval...de face to face was pure realiteit...op dat moment was er adrenaline aan beide kanten maar agressie kon en mocht niet...dus je zal mij nooit een tik zien uitdelen. (soms was dat heel jammer)
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
't Ja, ik was ne etter in het leger, maar toen ik buitenvloog(ook oneervol dus) stonden mijn directe chefs ook met tranen in hun ogen zo van: met u wil ik wel naar den oorlog gaan.......eigenlijk zedde ne goeie gast, maar ge moet weten wanneer ge moet stoppen.
Mijn, of beter hun probleem was dat straffen me niet konden schelen, vergunning inhouden, cachot, kuisen, keukenkarwei, fysieke arbeid, ik moest er allemaal mee lachen en dat werd op een gegeven moment wat teveel voor het leger.....
Wat ik er wel geleerd heb is RESPECT voor andere mensen, ik kwam als dik nekske (Olivier) binnen en dacht dat ge pas ne goeie mens kon zijn als ge privé me zo ne dikke Millet rondliep, de rest konden alleen maar onozelaars zijn, wel, die onozelaars zijn goei kameraden geworden dankzij den troep.
't Was ne fantastische tijd en als ik bezopen ben kan ik er urenlang straffe leugens over vertellen!!!
Mijn, of beter hun probleem was dat straffen me niet konden schelen, vergunning inhouden, cachot, kuisen, keukenkarwei, fysieke arbeid, ik moest er allemaal mee lachen en dat werd op een gegeven moment wat teveel voor het leger.....
Wat ik er wel geleerd heb is RESPECT voor andere mensen, ik kwam als dik nekske (Olivier) binnen en dacht dat ge pas ne goeie mens kon zijn als ge privé me zo ne dikke Millet rondliep, de rest konden alleen maar onozelaars zijn, wel, die onozelaars zijn goei kameraden geworden dankzij den troep.
't Was ne fantastische tijd en als ik bezopen ben kan ik er urenlang straffe leugens over vertellen!!!
Hehe, nice. Welkom "chef Wouters" zou ik zeggen en het programma roept idd herinneringen op aan de legerdienst die ik in 89 ook heb mogen meemaken en waar ik veel plezier gemaakt heb.
Na het antwoord van el perro, kan ik zeggen dat ik vandaag efkes met de "jeugd van tegenwoordig" geconfronteerd geweest en heb in de 20 jaar dat ik met de auto rijd de eerste keer "mogen" uitstappen door de kamikaze-acties van 3 snotneuzen van 18 jaar die mij, inclusief enkele andere bestuurders zo goed als van de baan reden en dan nog vermoedelijk in de auto van mama of papa.
Na enige "intimidatie" van mijnentwege tov de uit hun wagen schietende snotneuzen hebben ze dan toch maar wijselijk het hazepad gekozen.
Nooit gedacht dat ik dit nog mocht meemaken op een rustig ritje terwijl ik m'n zoon op school ging oppikken die ook veel sport zoals zijne papa en die we proberen goed op te voeden. Gewoon het feit alleen al dat hij erbij zat toen dit alles gebeurde en mocht constateren wat voor uitschot er bij de jeugd zit, zou je verdorie die kerels naar den tandarts moeten laten lopen, if you know what i mean
Kga ni zeggen dat dit vroeger niet kon gebeuren, maar ik vond het toch zwaar over de schreef gaan en vooral omdat de andere chauffeurs met de schrik op hun lijf in hun wagen bleven zitten en de boel maar gewoon ondergingen.
De grenzen worden blijkbaar gedurig verlegd bij bepaalde jongeren en dergelijke krapuleuze toestanden worden meer en meer een deel van het dagelijkse verkeer volgens ik hoor als je praat met mensen die dagelijks veel op de baan zitten.
Ik blijf bij mijn opinie omtrent het feit dat de afschaffing van de legerdienst voor een groot deel de huidige rotte mentaliteit van de "straathangende" jeugd heeft in het leven geroepen.
Voilà, that's all folks, maar ik moest het effe kwijt
Na het antwoord van el perro, kan ik zeggen dat ik vandaag efkes met de "jeugd van tegenwoordig" geconfronteerd geweest en heb in de 20 jaar dat ik met de auto rijd de eerste keer "mogen" uitstappen door de kamikaze-acties van 3 snotneuzen van 18 jaar die mij, inclusief enkele andere bestuurders zo goed als van de baan reden en dan nog vermoedelijk in de auto van mama of papa.
Na enige "intimidatie" van mijnentwege tov de uit hun wagen schietende snotneuzen hebben ze dan toch maar wijselijk het hazepad gekozen.
Nooit gedacht dat ik dit nog mocht meemaken op een rustig ritje terwijl ik m'n zoon op school ging oppikken die ook veel sport zoals zijne papa en die we proberen goed op te voeden. Gewoon het feit alleen al dat hij erbij zat toen dit alles gebeurde en mocht constateren wat voor uitschot er bij de jeugd zit, zou je verdorie die kerels naar den tandarts moeten laten lopen, if you know what i mean
Kga ni zeggen dat dit vroeger niet kon gebeuren, maar ik vond het toch zwaar over de schreef gaan en vooral omdat de andere chauffeurs met de schrik op hun lijf in hun wagen bleven zitten en de boel maar gewoon ondergingen.
De grenzen worden blijkbaar gedurig verlegd bij bepaalde jongeren en dergelijke krapuleuze toestanden worden meer en meer een deel van het dagelijkse verkeer volgens ik hoor als je praat met mensen die dagelijks veel op de baan zitten.
Ik blijf bij mijn opinie omtrent het feit dat de afschaffing van de legerdienst voor een groot deel de huidige rotte mentaliteit van de "straathangende" jeugd heeft in het leven geroepen.
Voilà, that's all folks, maar ik moest het effe kwijt
Mijn gastjes zijn 13 (meisje) 10 (jongen) en ene van 7 (meisje) en kijken iedere vrijdagavond uit naar de jeugd van tegenwoordig (wij nemen het namelijk op op onze digibox) ik vind het soms grappig hoe ze reageren op de reactie's van de pubers (al heb ik er zelf al ene) ze vinden dat sommigen, zoals die Van Nuffel echt irritant is en schrikken van de antwoorden die ze tegen hun overste geven!
Zelf zijn we vrij streng en proberen we ze gehoorzaamheid en beleefdheid bij te brengen.
We doen ze niet pompen niet kuisen maar we nemen dingen af die ze echt graag doen.
En tot nog toe lukt het vrij goed!
Ik hoop dan ook dat ze zich aan de regeltjes blijven houden maar ge weet nooit .....
Wij blijven zeker kijken naar de jeugd v.tegenwoordig mss leren wij hiervan nog bij en gaan mijn gastjes nog wat leren wat respect is
aan de CHEF ge moet ze niet sparen RESPECT is een gouden regel in 't leven!!
Zelf zijn we vrij streng en proberen we ze gehoorzaamheid en beleefdheid bij te brengen.
We doen ze niet pompen niet kuisen maar we nemen dingen af die ze echt graag doen.
En tot nog toe lukt het vrij goed!
Ik hoop dan ook dat ze zich aan de regeltjes blijven houden maar ge weet nooit .....
Wij blijven zeker kijken naar de jeugd v.tegenwoordig mss leren wij hiervan nog bij en gaan mijn gastjes nog wat leren wat respect is
aan de CHEF ge moet ze niet sparen RESPECT is een gouden regel in 't leven!!
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
waar ik mij vooral an stoor is dat die gasten zelden motivatie hebben het is al niet wel en het steekt altijd tegen. Ik zou me in zekere zin daar geamuseerd hebben je bent al gelijk je zit in een ritme en je kan op uitdagende manier je grenzen verleggen. Ja ze zijn streng maar als je een beetje verstandig bent ben je in het aangezicht nen braven en trek je je plan achter hun rug.
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Was weer een leutig afleveringske denne appels rapen
,de dril van Chef Van Oostveldt
He Chef Wauters je had geen bike mee in de bossen van Beverlo
zo te zien zware ondergrond daar 
He Chef Wauters je had geen bike mee in de bossen van Beverlo