Maar Paul Herijgers is voor zijn cyclocross carière mountainbiker geweest eh,niet?
ach ja we zullen wel zien wie het wordt,ik hoop Jimmy Tielens.
Mario Declercq mountainbiker?
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Declercq zal zich niet trachten te kwalificeren voor de OS.
Hij zal zelfs geen wedstrijden rijden...
Ik weet het uit zeer goed ingelichte bron.
We zullen dus niet weten wat hij waard was op een MTB...
Hij zal zelfs geen wedstrijden rijden...
Ik weet het uit zeer goed ingelichte bron.
We zullen dus niet weten wat hij waard was op een MTB...
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Uit zeer welingelichte bron weet ik dat dit bericht onjuist is. MDC heeft zich geblesseerd...A d r i wrote:In HLN stond dat MdC naar de 1 of andere eilandengroep (Majorca? Malaga ? ) was om zich voor te bereiden op zijn 'mountainbikecampagne'.. \:D/
Mario Declercq mountainbiker?
Aan de darmen heb 'k gehoord. Nuja, geblesseerd is nie echt 't goeie woord. Spijtig want 'k had 'm toch wel graag 's bezig gezien in duel met de mtb'ers........Cannonneke wrote:Uit zeer welingelichte bron weet ik dat dit bericht onjuist is. MDC heeft zich geblesseerd...A d r i wrote:In HLN stond dat MdC naar de 1 of andere eilandengroep (Majorca? Malaga ? ) was om zich voor te bereiden op zijn 'mountainbikecampagne'.. \:D/
- Epic
- Mountainbiker
Re: Mario Declercq mountainbiker?
Neeneen, klopt totaal niet - hij is wel "geblesseerd" maar wil de echte reden stilletjes houden vandaar de vele foutieve berichten in de pers. Ik zal het volgende week wel weten of hij nu al dan niet gaat proberen maar ik vrees er wel voor.Joybiker wrote:Aan de darmen heb 'k gehoord. Nuja, geblesseerd is nie echt 't goeie woord. Spijtig want 'k had 'm toch wel graag 's bezig gezien in duel met de mtb'ers........