rock d'azur

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

nightraver wrote:Wij willen dit jaar met een man of 8 meedoen. Kan ik de volledige groep inschrijven? Niet iedereen van de groep beschikt over een kredietkaart dus ik zou iedereen willen inschrijven.
Ofwel kijk ik er over maar het lijkt me dat iedereen zich individueel dient in te schrijven?

Wij zouden ons willen inschrijven voor de toertochten op vrijdag en zaterdag. Je kan echter maar 1 event kiezen. Moet ik dan de inschrijvingsprocedure opnieuw doorlopen om mij in te schrijven voor het tweede event?
bekijk zeker ne keer of een "pack" niet goedkoper uitkomt
Mister T.
Mountainbiker

Post by Mister T. »

Beny wrote:
nightraver wrote:Wij willen dit jaar met een man of 8 meedoen. Kan ik de volledige groep inschrijven? Niet iedereen van de groep beschikt over een kredietkaart dus ik zou iedereen willen inschrijven.
Ofwel kijk ik er over maar het lijkt me dat iedereen zich individueel dient in te schrijven?

Wij zouden ons willen inschrijven voor de toertochten op vrijdag en zaterdag. Je kan echter maar 1 event kiezen. Moet ik dan de inschrijvingsprocedure opnieuw doorlopen om mij in te schrijven voor het tweede event?
bekijk zeker ne keer of een "pack" niet goedkoper uitkomt
inschrijven doe je via activeeurope.com
degene die een account aanmaakt kan ook meerdere personen inschrijven.
vanaf je aan twee races deelneemt, is een pack goedkoper (en sneller om in te schrijven :-) )

ik zorg ook voor de inschrijvingen voor mijn maats. Onder mijn account schrijf ik dan een man of tien in.
Post Reply