15-06-2008 Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pr023473
Mountainbiker

Post by pr023473 »

Ook in Diest geweest gisteren voor de 60km maar heb ze niet kunnen uitrijden. :evil: :evil:
Op de strook met de paletten heb ik mijne linkervoet die gekneld zat ertussen zwaar verstuikt en zit nu in het gips.
Ik wil dan ook de drie bikers uit Rotselaar heel erg bedanken voor hun hulp.
Ze hebben me uit de zone gedragen, hulpdiensten gebeld en dan nog op mijne bike gepast tot de organisatie hem kwam oppikken =D> =D> =D>
Ook bedankt aan de organisatie voor alle hulp =D> =D>
Ben nu wel even buiten strijd en hopelijk niet te lang.
In de 15 jaar dat ik met de mountainbike rijdt is dit de eerste keer dat ik geveld wordt door een blessure (en hopelijk ook de laatste keer).

Patrick
dschreurs
Mountainbiker

bewaakte fietsparking

Post by dschreurs »

... er géén bewaakte fietsparking was en ...
Vreemd dat een aantal mensen beweren dat er geen bewaakte parking was. Er was een zeer grote overdekte bewaakte parking opgesteld vlakbij de ingang van de douches.

Misschien hebben sommigen deze parking niet teruggevonden omdat ze 15 meter verschoven was ten opzichte van de vorige editie.
TW245
Mountainbiker

Post by TW245 »

Het was inderdaad weer een prachtige toertocht. Het groen en bosbeheer worden steeds strenger. En toch worden de toertochten elk jaar beter, zowel de organisaties als de parcours.
Het is de clubs niet alleen om winst te doen, ze maken er tegenwoordig een erezaak van om iets goed te bieden.
En zoals Bert het zegt we hebben ons weer goed geamuseerd met of zonder te doseren. De pinten achteraf smaken even goed en op naar de volgende toertocht (dit maal na het wk in Italië).
Last edited by TW245 on Tue 17 Jun 2008 10:03, edited 1 time in total.
dschreurs
Mountainbiker

Post by dschreurs »

TW245 wrote:verslagje diest

- punten die palletten das goed voor over kop te gaan.
is hier mischien een reden voor ??
Beste TW245

De paletten werden een week eerder aangelegd naar aanleiding van een wandeltocht. Spijtig heeft de organiserende club haar materiaal nog steeds niet opgeruimd.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Dan stel ik me toch de vraag waarom men niet gekozen heeft om deze strook te vermijden. Aan de laatste bevoorrading heeft men ons verteld dat het de bedoeling was deze strook te vermijden, maar ze zelf niet begrepen waarom men toch gekozen heeft om er langs te rijden en werden we aangemaand tot voorzichtigheid. Als je het al op voorhand weet, waarom risico nemen en dit deel erin laten?
Technische afdalingen e.d geen enkel probleem mee, maar om langs een 'stort' van paletten te rijden heeft niemand zin.
Hagelander
Mountainbiker

Post by Hagelander »

De Hagelandse MTB Club van Kortenaken was ook present. We vonden dit een toffe toertocht. Bravo aan de organisatie =D> !

Iedereen welkom op 22 juni in Waanrode.
dschreurs
Mountainbiker

Post by dschreurs »

We kregen de onderstaande oproep van een deelnemer. Ben je een van de betrokkenen, laat het dan weten op dit forum of stuur je gegevens naar info@mtbkelberg.be. We bezorgen je dan het e-mailadres van de onderstaande deelnemer.

Geachte,

Vandaag na 20km ben ik serieus op mijn bakkes gegaan, het was in de buurt van een metaalverwerkend bedrijf. Bij de val was mijn elleboog uit de kom en een 15 tal bikers stopten om mij te helpen.
Ze lieten hun fiets voor wat het was en hielpen me naar de weg, waar de ambulance mij oppikte en jullie man mijn bike en de bike van mijn maat aan zijn jeep hing.
NU ik wil zeker die onbekenden die mij hielpen bedanken en als ze zich kenbaar maken (**@**) een pint trakteren of … ik stuur hun een doosje met: Mars, Snicker, Balisto,… OM NOG MEER ENEGIE te geven.

Thanks maten!!!

Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Foto's ??
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Xaus wrote:Foto's ??
Vraag ik mij ook al een hele tijd af #-o
Joe Katsjoe
Mountainbiker