Als de organisator niets specifiëerd ivm vertrekuur dan MOETEN ze er maar rekening mee houden om die laatste bevoorrading nog te bemannen.
Op de flyer stond tot 10u30 inschrijven !
Reken dus aan 15km/u, want het zijn niet allemaal koerskonijnen, want er zijn nu eenmaal mensen die een grotere afstand goed aankunnen maar aan een langzamer tempo.
De organisator moet daar rekening mee houden !
cyclon wrote:bij de hoeffamarathon (120 kms) was ik, als ik me goed herinner, meer dan 7 uur onderweg en stond de laatste bevoorrading er vanzelfsprekend nog, op de 80 stond ze er, in tegenstelling met wat je schrijft, ook nog toen je er na ongeveer 4 uur (zal dichter bij de 5 uur geweest zijn) passeerde, je zou het bovendien niet op prijs gesteld hebben mocht ze toen al verdwenen zijnMitch01 wrote:Ikzelf rijd af en toe eens enkele marathons mee. Gemiddeld zijn die ongeveer 80km en ik weet dan ook dat ik gemiddeld 4uur (vlak parkoer) tot ongeveer 5 uur (houffamarathon) onderweg ben. Het is gewoon niet denkbaar dat de bevoorrading hierop zou moeten wachten
als ze (blijkbaar) geen vrijwilligers vinden om op de derde bevoorrading te wachten tot de laatste reglementaire (voor 10.30) vertrekkers passeren, dan moeten ze het startuur gewoon vervroegen,
een eenvoudig alternatief is dat je bij de start ingelicht wordt tot wanneer precies de bevoorradingen blijven staan, nu is dat voor die mensen zelf ook natte vinger werk