09/02/08 - PEER

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Lukske wrote:Iedereen is terecht bezorgd over de toestand van onze MTB-vriend. Ik had zaterdag mijn GSM nummer gegeven aan een van zijn MTB-vrienden die met hem mee fietsten om me op de hoogte te houden van zijn toestand. Tot nu toe hebben we geen enkele informatie binnen gekregen. Omdat ikzelf ook heel veel inzit met deze gast, ben ik eens in het ziekenhuis van Genk gaan informeren. Ze zouden me zo spoedig mogelijk iets laten weten.
Ik heb vandaag de foto's van onze militaire fotograaf in mijn handen gekregen. Ik zal trachten om ze zo vlug mogelijk op de site van onze vliegbasis te zetten.

Ik breng jullie zo snel mogelijk op de hoogte als we iets meer weten.
[-o< foto's pleazzz [-o<
Ebo
Mountainbiker

Post by Ebo »

Geecee schreef:
foto's pleazzz
Moet dat altijd 3 weken duren? ( Staat zeker!?)
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Ebo wrote:Geecee schreef:
foto's pleazzz
Waarom sturen jullie geen mailtje naar luc.bouve@mil.be omdat ik denk dat er niemand van de organisatie hier nog komt kijken.
Lijkt mij de efficienste manier.
De rest komt dan wel vanzelf.
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

Liberodger wrote:
Ebo wrote:Geecee schreef:
foto's pleazzz
Waarom sturen jullie geen mailtje naar luc.bouve@mil.be omdat ik denk dat er niemand van de organisatie hier nog komt kijken.
Ik volg nog altijd op dit forum, maar kan voorlopig zelf geen antwoord geven. Vorige week zouden een deel foto's die getrokken zijn door onze eigen fotograaf op de site van de 10 W Tac gezet zijn. Ik ben vorige week niet op het werk geweest en weet dus niet welke link je moet nemen. Je kan altijd gaan kijken naar www.mil.be en dan op deze site naar het Luchtcomponent gaan. Daar bij eenheden doorsurfen naar 10 W Tac en dan naar de fotogalerij gaan. Dit is een lange weg, maar dan ben je er toch. Ik hoop dat ik jullie hier al een beetje mee help.
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

Lukske wrote:
Liberodger wrote:
Ebo wrote:Geecee schreef: Moet dat altijd 3 weken duren? ( Staat zeker!?)
Ik volg nog altijd op dit forum, maar kan voorlopig zelf geen antwoord geven. Vorige week zouden een deel foto's die getrokken zijn door onze eigen fotograaf op de site van de 10 W Tac gezet zijn. Ik ben vorige week niet op het werk geweest en weet dus niet welke link je moet nemen. Je kan altijd gaan kijken naar www.mil.be en dan op deze site naar het Luchtcomponent gaan. Daar bij eenheden doorsurfen naar 10 W Tac en dan naar de fotogalerij gaan. Dit is een lange weg, maar dan ben je er toch. Ik hoop dat ik jullie hier al een beetje mee help.
Ik zal het effe makkelijker maken dan dat iedereen zich gek zoekt ernaar :roll:
http://www.mil.be/aircomp/gall/index.as ... 3256&IDS=2
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Quote:
Heeft er nog iemand iets gehoord van onze Balense (of wezelse) vriend die buiten het militair domein gevallen is? Wij hebben nog altijd geen nieuws van hem ontvangen.
Hopelijk klopt het spreekwoord : geen nieuws, goed nieuws.

Volgens mij gaat het hier over Wim Ceelen, een collega van mij, hij heeft zijn 6de en 7de wervel gebroken en hij zou (terug) gevoel hebben in z'n benen, maar spijtig genoeg heb ik ook niet meer nieuws.

Zodra ik meer weet, zal ik het hier posten.
Naar 't schijnt gaat het al wat beter met Wim, Hij kan met z'n benen zijn rolstoel al voortduwen.
En de doktors hebben goede hoop.
Hij ligt in het revalidatiecentrum in Overpelt.
zeg is da de wim die vroeger bij (mercedes ) thijs in mol werkte
Nee.
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

ik ben blij voor Wim, het zal wel terug in orde komen.
veel beterschap en hopelijk zien we je terug op de tt.
Lukske
Mountainbiker

Post by Lukske »

Wim,

Ook vanuit het volledige organisatieteam wensen we je veel beterschap toe. Ik hoop dat je zo snel mogelijk terug op je fiets kan zitten om ons weer te vergezellen op de toertochten.
Laat af en toe maar eens horen hoe de revalidatie vordert, want iedereen binnen de organisatie vraagt me nog regelmatig hoe je het stelt.
Veel goede moed en hopelijk tot binnenkort.
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

Hoe is het nog met de Wim,
weet er iemand nog iets van ?
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Ik zal eens vragen of ze op het werk weten hoe zijn toestand nu is.
Post Reply