Proficiat !!
BK Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Mooie en felbevochten titel voor Nys ('t was niet zo makkelijk als hij had gehoopt). Spijtig van de valse start (hier hadden ze toch een herstart voor moeten geven vind ik), en vooral spijtig van Niels, dat gastje had volgens mij nog wel iets kunnen laten zien moest hij zijn bandprobleem niet gehad hebben. Hij is nu wel zo snel kunnen terugkomen omdat het vooraan met momenten écht niet vooruit ging, iedereen keek naar elkaar maar niemand durfde het aan om de koers open te breken. Enfin, toch een proficiat en een dankuwel aan alle rijders, ze hebben mij een uur laten sidderen en beven, en zo is de cross toch op z'n mooist, niet ?
@yajop: In eerste instantie had ik voor u een hele uitleg neergetypt over dat voorval van Nys, De Clercq en Groenendaal. Maar meestal reageer ik te impulsief op dergelijke uitspraken, en nu ben ik na een paar minuten al tot de conclussie gekomen dat ik héél die uitleg beter achterwege laat (hopelijk heeft niemand de tijd gehad om mij te quoten
,
).
Ik ga nog wel één goede raad geven, koop Sven Nys zijn boek, zet u in de stoel en begin te lezen. Hier worden véél van die "wilde" verhalen doorprikt, zo is er héél het verhaal van dat bepaalde WK te lezen, zo valt er ook iets te lezen over de opgeklopte vete tussen Nys en Wellens (die er eigenlijk niet is, maar de pers en het volk wil dit anders), over Nys zijn "kampioenschapsprobleem", over een Nys die wekelijks hamburgers, frieten en ijscreme at, ...
Ik vond het in elk geval de moeite om te lezen.
@yajop: In eerste instantie had ik voor u een hele uitleg neergetypt over dat voorval van Nys, De Clercq en Groenendaal. Maar meestal reageer ik te impulsief op dergelijke uitspraken, en nu ben ik na een paar minuten al tot de conclussie gekomen dat ik héél die uitleg beter achterwege laat (hopelijk heeft niemand de tijd gehad om mij te quoten
Ik ga nog wel één goede raad geven, koop Sven Nys zijn boek, zet u in de stoel en begin te lezen. Hier worden véél van die "wilde" verhalen doorprikt, zo is er héél het verhaal van dat bepaalde WK te lezen, zo valt er ook iets te lezen over de opgeklopte vete tussen Nys en Wellens (die er eigenlijk niet is, maar de pers en het volk wil dit anders), over Nys zijn "kampioenschapsprobleem", over een Nys die wekelijks hamburgers, frieten en ijscreme at, ...
Ik vond het in elk geval de moeite om te lezen.
- Sjoerie
- Mountainbiker
Geweldig BK! Zo spannend!
Naar mijn mening is Nys de verdiende winnaar, al was Albert wel heel sterk en Wellens sterker dan verwacht. Zeker een correct podium.
In het nieuwsblad wel een quote van Wellens gelezen dat hij niet achter Stybar zal rijden op het WK.. ploegenbelang ipv landenbelang zal weer gaan primeren dus
Naar mijn mening is Nys de verdiende winnaar, al was Albert wel heel sterk en Wellens sterker dan verwacht. Zeker een correct podium.
In het nieuwsblad wel een quote van Wellens gelezen dat hij niet achter Stybar zal rijden op het WK.. ploegenbelang ipv landenbelang zal weer gaan primeren dus
aan iedereen,
men excuses als ik iemand beledigd heb, uiteraard heb ik tonnen respect voor iemand als Nys, net zoals voor elke sportman, amateur of prof.
alleen, ik kan het zo moeilijk vinden in zijn uitleg.,
En nu supporteren voor het WK,hopelijk Wellens, maar indien niet dan Nys, maar zekere geen vervecken, het zou een schande zijn he,
ps:mag ik dat boek is niet lenen van Nys?Mag jij Wellens en weetjes lenen
men excuses als ik iemand beledigd heb, uiteraard heb ik tonnen respect voor iemand als Nys, net zoals voor elke sportman, amateur of prof.
En nu supporteren voor het WK,hopelijk Wellens, maar indien niet dan Nys, maar zekere geen vervecken, het zou een schande zijn he,
- Bertinus
- Mountainbiker
Bib!yajop wrote:aan iedereen,
- edse
- Mountainbiker
zijn er onder jullie die het verslag in,ik dacht sportweekend,gezien hebben?daar waar ze samen ( sven,bart en niels) in de wagen zaten en mekaar wat zaten te vertellen over het crossverloop?
Dat zou ik graag nog eens terugzien,op sporza al aan het zoeken geweest maar niks gevonden.
Daar zie je dan ook nog eens hoe die mannen achter de schermen beter overeenkomen dan soms de supporters.
Als er iemand is die me kan zeggen waar ik dat kan vinden...al bedankt.
Dat zou ik graag nog eens terugzien,op sporza al aan het zoeken geweest maar niks gevonden.
Daar zie je dan ook nog eens hoe die mannen achter de schermen beter overeenkomen dan soms de supporters.
- sTTevie
- Mountainbiker
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... n/1.227681#
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... n/1.227682
klikken op de links naar de video's naast de foto's ...
http://www.sporza.be/cm/sporza.be/wielr ... n/1.227682
klikken op de links naar de video's naast de foto's ...
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
http://www.sporza.be/cm/vrtnieuws.net/m ... k/1.228005edse wrote:zijn er onder jullie die het verslag in,ik dacht sportweekend,gezien hebben?daar waar ze samen ( sven,bart en niels) in de wagen zaten en mekaar wat zaten te vertellen over het crossverloop?