8/12/07 hertsberge-oostkamp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Superfan wrote:
casper wrote:Superfanneke :

Ge moogt dus ook een delegatie Steenbakkers verwachten hé =D> =D>
Helaas kan ikzelf nie van de partij zijn :oops:

Gr,
Casper :lol:
't is u vergeven hoor Casper, desalnietemin nietegenstaande zal kik wel proberen naar Moen te komen hoor. :wink:
Kommilke is zoals ieder jaar van de partij in hertsberge om mij uit te leven in de bossen :wink:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Ons camionettje is reeds met 6 fietsen gevuld om er in de namiddag als het spoor gemaakt is er een lap op te geven. Weer of geen weer. :bounce: :bounce:
'k Vermoed dat de parcourbouwers zeker geen gemakkelijke opdracht hebben met dit weer. Superfanneke soigneer ze maar een beetje. Ze verdienen het met zulk een str...weer. =D> =D>

Groeten
geertje :wink:
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Ik kom al zeker af!! Samen me deurbieter en nog een paar daiselnoars goame der ne lap op geevn zi...
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

i-Mac wrote:
kenny wrote:Ik moet morgenavond nog eens extra op in de nacht, ik ga proberen om tegen 14u00 nog te vertrekken.
Zal ook zoiets zijn voor mij.

En dan 's avonds naar dé ploeg van 't Stad .... Cercle Brugge 8)
Ik geloof dat wij zowat de zelfde dagindeling zullen hebben :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Hoe ist ginder van weer de voorbije dagen al geweest,hier in dendermonde(70km) van oostkamp valt da goed mee. het heeft wel geregend maar geen zondvloed zoals voorspeld. Is alles goed berijdbaar daar ,anders zeker met ne man of 2 present =D>
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

laagvlieger wrote:Hoe ist ginder van weer de voorbije dagen al geweest,hier in dendermonde(70km) van oostkamp valt da goed mee. het heeft wel geregend maar geen zondvloed zoals voorspeld. Is alles goed berijdbaar daar ,anders zeker met ne man of 2 present =D>
Der is wel wat nattigheid :cry: gevallen, we gaan deze middag ne verkenningsrit maken en dan hou ik jullie zeker op de hoogte.

Een droog parkoer zal het wel niet worden, maar echte ploeterplekken zullen der ook nie bij zijn.

U leest het wel deze namiddag. :wink:
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Superfan wrote:
laagvlieger wrote: Een droog parkoer zal het wel niet worden, maar echte ploeterplekken zullen der ook nie bij zijn.

Ik ben benieuwd hoe dat stukje aan de vijver er zal bij liggen. En vooral de laatste strook is er altijd eentje waar het bijzonder lastig is. yammie :bounce:
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

i-Mac wrote:
Superfan wrote:
laagvlieger wrote: Een droog parkoer zal het wel niet worden, maar echte ploeterplekken zullen der ook nie bij zijn.

Ik ben benieuwd hoe dat stukje aan de vijver er zal bij liggen. En vooral de laatste strook is er altijd eentje waar het bijzonder lastig is. yammie :bounce:
de laatste strook werd hertekend. het stuk waar je het over hebt heb ik zelf nog niet gezien, maar wel gehoord dat het harder ligt als vorig jaar. maar de dreef erna is nu... je zal het wel zien!!

en aan de vijver... best maken dat je ernaast blijft, wat bij sommigen al wat kan mislukken #-o

nu, we zijn ermee weg; verkenningsrit met de medewerkers. ik ben er van overtuigd dat Superfan jullie vanavond wel de stand van zaken zal briefen! nu mooi weer (relatief hé), bidden dat het zo blijft! [-o<
rombaft
Mountainbiker
Location: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Post by rombaft »

morgenvoormiddag zou het normaal droog moeten blijven, dat het met dit weer zwaar kan worden is meer dan normaal, het ligt overal natter dan nat.
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

casper wrote:Superfanneke :

Ge moogt dus ook een delegatie Steenbakkers verwachten hé =D> =D>
Helaas kan ikzelf nie van de partij zijn :oops:

Gr,
Casper :lol:
Maar deze Steenbakker zal er zeker zijn, rond 13u!!!
Post Reply