16/11/2007 Torhout (nachtrit)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Kan ik mij aansluiten bij jullie aprés ook????Lucky22 wrote:Geïnteresseerden voor de "2e" of "late" forumtrein sluiten maar aan : vertrek om 20u30
1) Lucky22
2) Lucienne22
3) Kurt
4) Iceman321
5)...
We zullen alvast een stoelke proberen vrij te houden.
Eluw,
Voala si fietske staat klaar met de nodige 'lichtjes'. Ik zie er echt naar uit, tis mijn eerste deelname aan een avondrit. Maar zo te lezen op het forum zal ik het mij niet beklagen. Nu enkel te hopen dat mijn verlichting het uithoud tot aan de finish, want als ik da hier zo lees zijn er verschillende die vorig jaar aangekomen zijn in donker (dan letterlijk). Nog 1 nachtje slapen.
See Ya
Voala si fietske staat klaar met de nodige 'lichtjes'. Ik zie er echt naar uit, tis mijn eerste deelname aan een avondrit. Maar zo te lezen op het forum zal ik het mij niet beklagen. Nu enkel te hopen dat mijn verlichting het uithoud tot aan de finish, want als ik da hier zo lees zijn er verschillende die vorig jaar aangekomen zijn in donker (dan letterlijk). Nog 1 nachtje slapen.
See Ya
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
De babysit is ervan op de hoogte dat het "laat" kan wordenveeteeteetje wrote:Kan ik mij aansluiten bij jullie aprés ook????Lucky22 wrote:Geïnteresseerden voor de "2e" of "late" forumtrein sluiten maar aan : vertrek om 20u30
1) Lucky22
2) Lucienne22
3) Kurt
4) Iceman321
5)...![]()
![]()
![]()
We zullen alvast een stoelke proberen vrij te houden.
Vorig jaar was ik om 4u terug thuis als ik mij niet vergis
Moet XIII het frituur niet op voorhand verwittigen want vorig jaar zag de fituuruitbater het precies niet onmiddellijk zitten toen hij de massa bestellingen over zich kreeg
Ik ga toch je voetbalstadiumlamp
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
ik kom ook af verdikke!! mijn lichtn zijn geïnstaleerd, kheb zelfs voor ene keer ne slieklap gemonteerd. kwestie van nie om de 300m mijn achterlicht te moetn afveegn. deurbietertje smoet mo joen kietn wei. ikzal namelijk vergezeld worden door de "meirhaeghe van dadizele"!!! hij ziet wel geen 2m vooruit in den donker, mo zolange dat rechtndeure is, goame zweetn voe in ze wiel te bluvn... AAAAAMMMMBIIIAAANNNGGSEEEE!!!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ja,da jeneverke aan de bevoorrading zal ook weer smaken met dat lekker weertje

- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
lichten - lichten - lichten
eigenlijk zouden we alleen maar de lichten mogen aandoen op de opebare weg, kwestie van veiligheid
en op het onverhard: ALLE LICHTEN UIT
da zou pas ne nachtrit zijn...

eigenlijk zouden we alleen maar de lichten mogen aandoen op de opebare weg, kwestie van veiligheid
en op het onverhard: ALLE LICHTEN UIT
da zou pas ne nachtrit zijn...
- Traxer
- Kerstman
Kanon, kanon, dat zal ook niet tegen mij zijn. Losse flodder, jamotorbiker wrote:Beste kanonnen van het forum. Hang uwe velo maar vol met heavy metal lichtinstallaties. Des te meer kans voor mij om uw pedaaltred bij te houden.
En t'was zo mooi helemaal in het donker...
Nu nog verwarming monteren...
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
Nu nog verwarming monteren...
Traxer, ik zal wel wat benzine bijhebben voor in uw stove.
We mogen toch geen koud krijgen hé
Traxer, ik zal wel wat benzine bijhebben voor in uw stove.
We mogen toch geen koud krijgen hé