(alleen spijtig dat er nog geen chronoversie wordt aangeboden maar wat niet is kan nog komen
100 of 120 km in de vlaamse ardennen??
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ons parcours leent er zich perfect toe om dat ventje tegen te komenSigner wrote:Misschien dat ik deze toch nog meerijd![]()
kwestie van al wat voorbereid te zijn om die gast met zijn hamer tegen te komen.
![]()
Hij is al ingeschreven
Wie hem wil ontwijken op die lange afstanden: één tip: doe het de eerste 15 km zéér rustig aan: dan heb je een perfect zicht op de moeilijkheidsgraad van het parcour en kan je je tempo aan je eigen talenten aanpassen.
Voor 2008 wil ik me echt gaan toeleggen op marathons.
Dit jaar had ik er serieus wat, maar voor volgend jaar wil ik er nog meer doen.
Dus laat die 125 km maar komen
Der zal zeker een forumtreintje aan de start verschijnen
De herders kennende is deze na 1 jaar al een klassieker zoals den XXL van Poperinge
Dit jaar had ik er serieus wat, maar voor volgend jaar wil ik er nog meer doen.
Dus laat die 125 km maar komen
Der zal zeker een forumtreintje aan de start verschijnen
De herders kennende is deze na 1 jaar al een klassieker zoals den XXL van Poperinge
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Count me in
.
Zal alvast beginnen oefenen om de 120 km te trotseren, gezien de opgegeven hoogtemeters zal 't nodig zijn
Kan anders nog samen met Katrien20 in panne vallen...
Hoewel ik ervan overtuigd ben dat zij dit zeker aankan !
Tot dan !
Zal alvast beginnen oefenen om de 120 km te trotseren, gezien de opgegeven hoogtemeters zal 't nodig zijn
Kan anders nog samen met Katrien20 in panne vallen...
Tot dan !
- Herder Firmie
- Mountainbiker
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
Firmie, alle Herders zijn van dienst hé op onze eigen marathonfirmie wrote:voor mij zal het de 100 km worden, zit nu al aan 65 km