Lijkt me inderdaad een goed idee, moet wel plezant zijn denk ik!
Dan moet ik wel es eerst rond kijken voor serieuse verlichting, want daar zonder gaat het ni gaan denk ik!
Kga es zoeken opt forum, ook es zien wat zo iets ongeveer kost!
Mss kunnen we ondertss ook nog es een gewone tocht maken?
Greetings, Steven
omgeving Sint-Truiden
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Ik heb al gezien dat die Sigma "Mirage" sets varieren tussen de 45 € (1 lampje) tot 65 € (2 lampen).Steven® wrote:Lijkt me inderdaad een goed idee, moet wel plezant zijn denk ik!
Dan moet ik wel es eerst rond kijken voor serieuse verlichting, want daar zonder gaat het ni gaan denk ik!
Kga es zoeken opt forum, ook es zien wat zo iets ongeveer kost!
Mss kunnen we ondertss ook nog es een gewone tocht maken?
Greetings, Steven
Voor een gewone tocht : misschien kan ik vrijdag, maar ik ben nog niet zeker. Ik laat nog iets weten, desnoods via MSN. (Dat was ik in de week die jou een berichtje stuurde
- Justin
- Mountainbiker
Misschien een beetje laat om te melden
, maar ik ga deze namiddag (ca. 14.00 uur, het steekt niet op 5 minuten
) rustig de Bokkerijders (Wellen) route doen. Kwestie van na drie weken niet gefietst te hebben terug rustig te beginnen. Iemand zin om mee te gaan ?
Stuur anders maar een PM of voor diegenen die mijn GSM hebben een SMSke.
Hoi JustinJustin wrote:Misschien een beetje laat om te melden, maar ik ga deze namiddag (ca. 14.00 uur, het steekt niet op 5 minuten
) rustig de Bokkerijders (Wellen) route doen. Kwestie van na drie weken niet gefietst te hebben terug rustig te beginnen. Iemand zin om mee te gaan ?
Zodra mijn beenmerg terug meekan, ga ik eens mee voor een toertje!!
Grtz
Stijn
- Justin
- Mountainbiker
Morgen heb ik de vroege (06.00 - 14.00) en zaterdag de late (14.00 - 22.00). Ligt er dus aan wanneer je wil gaan biken.Steven® wrote:Iemand zin om morgen of zaterdag mee te gaan biken?
Ik ga wss de twee dagen!
@ Patrick: ben volop op zoek naar goede verlichting ( Justin ook heb ik de indruk :) ) dan kunnen we binnekort es een nachttocht maken!
Greetings, Steven
PS : Justin is dus degelijk op zoek naar goede verlichting. Niet alleen voor een nachttocht, maar ook voor mijn eigen veiligheid. (Beter iets meer investeren in goede verlichting dan in een ziekenhuis