er werd zelfs tijdens de race nog vrij geparkeerd op de kasseistrook aan de vismijn in Oostende; was wel effe verschieten want die geparkeerde auto stond juist achter die bocht van 90graden naar rechtsstiffmeisterbert wrote: Race was in elk geval niet van de traagste...toch weer wat onnodige gevaarlijke punten, korte ijzeren staakskes in t zand, die twee hekkens dwars op de weg ad vuurtoren, camions die tijdens de opwarming lossen op de dijk...
Kustcriterium
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- nico denderleeuw
- Mountainbiker
-
s-works rider 336
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Expert Carbon 29-er en Niner Air9
beachrace
Elke biker heeft een eigen tijdregistratie (computerke) en voor zover ik weet is een seconde nog altijd een seconde.Ik weet perfect hoe lang ik er over gedaan heb en of dit nu de 50ste of de 500ste plaats opleverd zal me een zorg zijn,stond helemaal achteraan en heb alles uit de kast gehaald,konstant op de limiet gereden binnen op 1h43 en of er nu bikers waren die afsneden (so what) k'ga me nu echt niet bezighouden met dat soort van gasten.No pain no gain.
de verslagen hier zitten lezen
volgende week in de panne mijnen eersten strandrace
voor de gasten die bedriegen als je daar mee moet beginnen om een betere plaats te hebben blijf dan thuis. niets geeft een betere voldoening dat je alles gegeven hebt8 de plaats op de uitslag blijft maar een nrken mooier is als je het volgende jaar door veel te trainen beter bent geworden
volgende week in de panne mijnen eersten strandrace
voor de gasten die bedriegen als je daar mee moet beginnen om een betere plaats te hebben blijf dan thuis. niets geeft een betere voldoening dat je alles gegeven hebt8 de plaats op de uitslag blijft maar een nrken mooier is als je het volgende jaar door veel te trainen beter bent geworden
Wat een soep is dat kustcriterium. In de panne verandert de uitslag met de wind precies, en in het tussenklassement zetten ze mij er ni eens tussen terwijl ik met 520 punten 32ste zou moeten staan. Alhoewel, misschien zijn ze er nog een stuk of 20 vergeten die voor mij eindigen 
Ik was nog aan het nadenken om de rest van de races ook te rijden, maar als ze mij er toch ni tussen zetten in het klassement heeft het niet veel zin natuurlijk..
Bredene en De Panne was allebei met een chip, ik begrijp niet dat die uitslagen zo moeilijk verlopen... en dat terwijl het inschrijvingsgeld niet bepaald laag te noemen is..
een gefrustreerde biker
Ik was nog aan het nadenken om de rest van de races ook te rijden, maar als ze mij er toch ni tussen zetten in het klassement heeft het niet veel zin natuurlijk..
Bredene en De Panne was allebei met een chip, ik begrijp niet dat die uitslagen zo moeilijk verlopen... en dat terwijl het inschrijvingsgeld niet bepaald laag te noemen is..
een gefrustreerde biker
Sidi wrote:Wat een soep is dat kustcriterium. In de panne verandert de uitslag met de wind precies, en in het tussenklassement zetten ze mij er ni eens tussen terwijl ik met 520 punten 32ste zou moeten staan. Alhoewel, misschien zijn ze er nog een stuk of 20 vergeten die voor mij eindigen
een gefrustreerde biker
GROOT GELIJK SIDI !!!
Ze vragen veel geld maar een deftige uitslag daar moet je weken op wachten allé als em er dan al is !!!
Geld, €,€,€,€,€,... das al wa telt maar de sport zelf ...
Blankenberge zal anders zijn daar verwacht ik net tegengestelde van, diezijn mijn inziens zeer goed voorbereidt!