17/06/07 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

duwke meer geven é ... :wink:
schave
Mountainbiker

Post by schave »

mocht ik kunnen ik deed het direct :-D
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

schave wrote:Beste organisatoren, ik heb op zondag(na)middag nog wat verplichtingen (lees: bezoekje brengen aan schoonmama en schoonpapa :cry: ), denken jullie dat er nog iets vroeger kan gestart worden dan 8.00u ?
Ik heb eens geïnformeerd voor het startuur. Als je afspreekt om 07H45 zal je dan waarschijnlijk ongeveer kunnen starten. Ik weet het,het is een raar antwoord ,maar we zijn afhankelijk van een aantal dingen :
1/ 1ste bevoorrading na 18km wordt verzorgd door de Aquarius(girls), die hebben ons beloofd van vroeg te zijn , maar je weet nooit , dat hebben we niet volledig zelf in de hand
2/ inschrijvingstafels worden ieder jaar verzorgd door onze vrouwkes, die spreken vroeg genoeg af maar alles moet toch klaar gezet worden,+ briefing
3/'s morgens vroeg wordt het volledige parcours nog eens afgereden(verdwenen pijlen,...), deurkes geopend , prikkeldraad weggedaan (zijn de koeien op stal,gevaarlijke honden achter de tralies)en we willen terug zijn vooraleer de eerste start.
((4/ Kluisken moet nog wakker gemaakt worden : :drunk:)), gelukkig woont hij naast de camping.
Kan je starten om 08H00 : zeker
Kan je starten iets vroeger : zit er dik in.
Voor de pechvogels : we hebben natuurlijk onze pechdienst , maar ik heb vernomen dat aan de 1ste bevoorrading (18km) een volledige fietshersteldienst komt.
schave
Mountainbiker

Post by schave »

OK bedankt voor de info. Niets anders dan lof over jullie communicatie naar de bikers toe. =D>
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Jodelaietje man, ge hebt uwe Leffe al meer dan verdient zulle =D> =D> =D>
Nog nooit geweten dat een organisatie een aparte 'pers en communicatie verantwoordelijke' heeft :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

jodelaietie wrote: ((4/ Kluisken moet nog wakker gemaakt worden : :drunk:)), gelukkig woont hij naast de camping.
We kunnen hem misschien allemaal samen uit zijnen nest halen? Of is een Kluiske 's morgens vroeg op de nuchtere maag niet aan te raden? :roll:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Rock Rider wrote:
jodelaietie wrote: ((4/ Kluisken moet nog wakker gemaakt worden : :drunk:)), gelukkig woont hij naast de camping.
We kunnen hem misschien allemaal samen uit zijnen nest halen? Of is een Kluiske 's morgens vroeg op de nuchtere maag niet aan te raden? :roll:
Ge zult hem nog dankbaar zijn zondag (of vervloeken) , hij heeft voor jullie een dessertje gemaakt in zijn achtertuin van zo'n kleine 300m waar nog nooit een véloke gereden heeft).
kluisken
Mountainbiker

Post by kluisken »

jodelaietie wrote:
Rock Rider wrote:
Ge zult hem nog dankbaar zijn zondag (of vervloeken) , hij heeft voor jullie een dessertje gemaakt in zijn achtertuin van zo'n kleine 300m waar nog nooit een véloke gereden heeft).
Toet, toet--> de mijnen heeft het dessertje al afgehaspeld......
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

slijkcrosserke wrote:Jodelaietje man, ge hebt uwe Leffe al meer dan verdient zulle =D> =D> =D>
Nog nooit geweten dat een organisatie een aparte 'pers en communicatie verantwoordelijke' heeft :wink:
inderdaad! een voorbeeld voor alle inrichter van TT's!
Er zijn er die zelfs niet de moeite doen om op ne MTB-site komen kijken!
Proficiat maat! We komen ook af!

WWW.dzm.be
WWW.dezwettemaanen.be
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Jodelaitie en/of Kluisken.

Nu weet ik niet of jullie grote fietsenkenners zijn maar ik in ieder geval op dit vlak niet.

Daarom een vraagje die jullie misschien kunnen beantwoorden:

Het gaat over de bandenkeuze:

Persoonlijk denk ik voor zondag mijn Nobby Nics op te leggen (voor en achteraan).Numoet ik niet weten welke bandenkeuze de beste is wat ik heb maar 2 soorten (Nobby Nic of Fast Fred).
De Nobby's gaan er dus op voor zondag.
Maar wat ik wel wilde weten is : Zou ik mijn eerder hard of zacht moeten zetten???

Persoonlijk ben ik een off-road liefhebber dus zou ik hem wat aan de off-roadstukken willen aanpassen.

Misschien een rare vraag maar ik had mijn banden vorige week zaterdag in Gullegem goed hard geblazen omdat we gingen "sjette" geven.
Maar toch gleed ik af en toe weg.(Ze waren dus te hard voor de off-roadstukken)

Enig idee??????

Allez,ben benieuwd naar zondag.
En vooral om ne keer in Kluisken zijnen "hof" te crossen.
Afdalingskes en technische stukjes : echt iets waar ik van hou.

Morgen gaan opwarmen in Tielt en dan de "kraker" van de maand.
Post Reply