Granville Pulse

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik heb ze bij bikesport in Asse gekocht voor 26euro.
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik zit met een vervelende dilemma ik hoop dat iemand me kan helpen:
ik ben aan het twijfelen om men bike nieuwe wielen en een paar schijfremmen te kopen of een koers fiets te kopen om deze winter wat te trainen.
Ik dacht dat het nu beter zou zijn een koersfiets te kopen omdat je nu koopjes kan doen of is dit al voorbij?
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Putteke wrote:Ik zit met een vervelende dilemma ik hoop dat iemand me kan helpen:
ik ben aan het twijfelen om men bike nieuwe wielen en een paar schijfremmen te kopen of een koers fiets te kopen om deze winter wat te trainen.
Ik dacht dat het nu beter zou zijn een koersfiets te kopen omdat je nu koopjes kan doen of is dit al voorbij?
Bij swannie kunde een serieus koopje doen (ten minste als't uw maat is) =P~ =P~ =P~
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Is echt een lekkere koersfiets maar ik weet het niet echt, ik ken daar niet veel van en van die maten nog veel minder. Ik ben 1m77 en heb een binnenbeenlengte van 79cm.
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Putteke wrote:Is echt een lekkere koersfiets maar ik weet het niet echt, ik ken daar niet veel van en van die maten nog veel minder. Ik ben 1m77 en heb een binnenbeenlengte van 79cm.
Dan kan de fiets juist passen... Ik ben 1.76M en de fiets is juist 1 à 2 cm te groot voor mij... je mag altijd eens komen passen :wink:
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Sorry maar ik zie juist dat je in Herentals woont en dat is toch iets te ver om gewoon maar eens te komen passen. :oops:
Ik ben daarnet naar men FM geweest en die had een paar mooie exemplaren staan (wel niet zo mooi als diene van u) maar voor 900euro een alu kader met een carbon vork is toch niet zo slecht, dacht ik.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Putteke wrote:Sorry maar ik zie juist dat je in Herentals woont en dat is toch iets te ver om gewoon maar eens te komen passen. :oops:
Ik ben daarnet naar men FM geweest en die had een paar mooie exemplaren staan (wel niet zo mooi als diene van u) maar voor 900euro een alu kader met een carbon vork is toch niet zo slecht, dacht ik.
ge kunt dan toch de maten vergelijken ?
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ik weet het niet zou dat niet veel schillen? Ik bedoel is er geen verschil tussen merken?
Wat ik mij ook afvraag is er veel verschil tussen een cyclocross fiets en een baanfiets? Want dit is eigenlijk een cyclocross fiets.
EL_NOPPES
Mountainbiker

Post by EL_NOPPES »

ik zou het houden bij u mtb
Swannie
Mountainbiker

Post by Swannie »

Putteke wrote:Ik weet het niet zou dat niet veel schillen? Ik bedoel is er geen verschil tussen merken?
Wat ik mij ook afvraag is er veel verschil tussen een cyclocross fiets en een baanfiets? Want dit is eigenlijk een cyclocross fiets.
De achtervork is 1/2 cm langer tegen slijkophoping, en een crossfiets heeft andere remmen. Kan je dus zowel op de baan als in het veld inzetten :wink:
Post Reply