Zewieties Bike Event '07 - 22 april 2007 - Waregem

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Fredrik
Mountainbiker

Post by Fredrik »

Zondag om 5u45 opgestaan. Om 6.15 u vertrokken en om 7.00 u in Waregem.
Moest nog 15 minuten wachten om te mogen inschrijven, maar om 7.20 u vertrokken als eerste.
Supertocht, beter als vorig jaar.
Proficat aan de orginisatie, tot volgend jaar.
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

@At Woodwheel : een gps track van het parkoer heb ik wel, maar gezien er toch een paar private stukken inzitten, zou wel graag eerst de toestemming hebben van Kristof B van de zewieties of ik deze u ter beschikking mag stellen.
Dit is een beetje mijn principe voor het ter beschikking stellen van een opgenomen GPS track.
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

The Raceface wrote:@At Woodwheel : een gps track van het parkoer heb ik wel, maar gezien er toch een paar private stukken inzitten, zou wel graag eerst de toestemming hebben van Kristof B van de zewieties of ik deze u ter beschikking mag stellen.
Dit is een beetje mijn principe voor het ter beschikking stellen van een opgenomen GPS track.
ik wou hier juist hetzelfde posten; parcours is eigendom van de Zewieties, dus je moet het aan hen vragen!
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Gisteren voor de 1st maal deelgenomen aan de Zeewieties 100km , volgend jaar kom ik zeker terug. Leuke ambiance , om de 20km een bevoorrading, lange stukken privébos, vlak, golvend , klimmend , we hebben het allemaal gezien. Goed benen tot 45km dan de lege marathontank ,op 60km heropleving na de 3de bevoorrading , en aan 80km bijna kramp en op het gemak het parcours gevolgd, waar aan de aankomst een leuke sfeer was.
Ik kon mijn zondagvoormiddag nergens beter doorbrengen.
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Gunter wrote:
The Raceface wrote:@At Woodwheel : een gps track van het parkoer heb ik wel, maar gezien er toch een paar private stukken inzitten, zou wel graag eerst de toestemming hebben van Kristof B van de zewieties of ik deze u ter beschikking mag stellen.
ik wou hier juist hetzelfde posten; parcours is eigendom van de Zewieties, dus je moet het aan hen vragen!
Ik weet dat er hierendaar wel privé-stukken in zitten. Het is niet mijn bedoeling om het parcours meteen opnieuw te fietsen.
Mij is het meer te doen om te weten welke bergjes ik gisteren heb opgefietst, hoeveel keer en in welke volgorde.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

gisteren ook een prachtige tocht gereden. Tocht was inderdaad in de omgekeerde richting van vorig jaar, maar er zaten toch heel wat andere stukken in. Bijna de hele bergzone was hertekend. Persoonlijk had ik liever de kortekeer offroad genomen door het bos, ik vind dit altijd een super stukje. De passage achter de koepoortjes was voor mij nieuw, en deze vind ik echt de max, 'k had direct enkele honderden meters voorsprong op mijn companen. Aan de derde bevoorrading gesoigneerd geweest door katrien 20, die mij met Treize zijn bananen voorzag van wat extra power. Straffe bananen, want een 10-tal km verder in het kluisbos werden mijn benen helemaal stijf. Niet echt ideaal dus. De resterende 30km was het afwisselend goe doorrijden en dan opnieuw minuten verliezen door krampscheuten. Uiteindelijk binnen de 4h30 gearriveerd wat ook mijn doelstelling was.
Het parcours was stukken zwaarder , maar ook mooier, dan vorig jaar, en dat er de laatste 20km wat meer road inzat, daar waren mijn benen niet rouwig om.
Vandaag nog heel wat last van stramme en wellicht ontstoken pezen, dus gaan we ons deze week goe moeten soigneren als we zondag opnieuw 100km willen rijden in la douce france.
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

Kaartje zal online komen! Alle privé stukken zijn meestal afgesloten met poorten, maar beste bikers blijf dit respecteren want het wordt moeilijker en moeilijker om ergens binnen te geraken!
We willen jullie ook danken voor de vele woorden van lof!
Graag onze excuses voor het water, maar om 10u00 is de watermaatschapij onze staanpijp met banbweerslangaansluiting komen aanslaan en moesten we die vervangen door een staanpijp met een debiet van 1 duim waarvoor we huzare toeren hebben moeten uithalen om nog aan verbindings materiaal te geraken om water te hebben, allé gelukkig was het goe weer!?
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

kristof bruyneel wrote:Kaartje zal online komen! Alle privé stukken zijn meestal afgesloten met poorten, maar beste bikers blijf dit respecteren want het wordt moeilijker en moeilijker om ergens binnen te geraken!
Bedankt!
Een echte mountainbiker zal deze privéstukken wel respecteren.
TEAM SAFETY JOGGER
Mountainbiker

Post by TEAM SAFETY JOGGER »

Voor ons Team heeft Mark Vekemans meegereden,
pasop zijn allereerste marathon. Normaal koerst hij niet langer dan 1h30 :lol: :lol: :lol:
En wonder boven wonder behaalde hij een 7de plaats bij de Masters =D> =D> =D> =D>
Dikke proficiat.
SchizO
Mountainbiker

Post by SchizO »

Het stuk van het kluisbos, is dit steeds open voor fietsers ?
Post Reply