25/02/2007 Allennes-les-marais (Frankrijk)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
herder levi
Mountainbiker

Post by herder levi »

We zullen ook aanwezig zijn met drie herders.Alleen ga ik de andere twee nog moeten kunnen overtuigen om een halfuurtje vroeger op te staan want die willen vertrekken omstreeks 9.00h.Iemand een goeie tip???
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

levi wrote:We zullen ook aanwezig zijn met drie herders.Alleen ga ik de andere twee nog moeten kunnen overtuigen om een halfuurtje vroeger op te staan want die willen vertrekken omstreeks 9.00h.Iemand een goeie tip???
nen toffe kerel gelijk ik leren kennen? #-o
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

levi wrote:We zullen ook aanwezig zijn met drie herders.Alleen ga ik de andere twee nog moeten kunnen overtuigen om een halfuurtje vroeger op te staan want die willen vertrekken omstreeks 9.00h.Iemand een goeie tip???
Zeker Levi!!!

Zeg maar dat ik er ook zal zijn hihihi! :-D
Tot zondag!
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Ja Levi nen keer op stap met een gezellige bende bevriende forumbikers dat moet op zich toch een mooie reden zijn om eens wat vroeger uit bed te komen. En hoe groter onze groep hoe beter ze ons daar gaan herinneren als we daar eenmaal onze Vlaamse invasie voltooid hebben.
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

Nu mijn vaste TT-vriend Kluisken nog aan het roderen is op zijn koersfiets moet ik het alleen doen op de TT's. Misschien het moment om op de trein te springen en wat gezichten op die namen te plakken.
1.Veeteeteetje
2.Veeteepeepeetje
3.Motorbiker
4.Slijkcrossertje
5.Traxer
6.Lok 36000
7.Cowboy Peter
8.Hanzi
9.Grote en kleine(?) Plateau
10.Jocca
11.Rock Rider
12.Katrien20
13. XIII
14. Lichterveldenaere
15. Jefke85
16. Filiberke
17. Ratte
18. Moonie
19. santiago.. ik ben nieuw
20. signer
21. leffingenoartje
22. Moustache
23. Berre
24. Gelmir
25. Didier
26. Diego
27. De P
28. Almighty
29. FastFrank
30. Mr. T.
31. Moozemeiske
32. Speedy
33. The Voltman
34. Nesten??????
35. Casper
36. Jodelaietie
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Rock Rider wrote:
Bwa #-o , Nee ge zijt nog nen goen gast Rock Rider, das waar =D> . Alleen heeft hij de rare gewoonte van met versleten cassette te rijden of tijdens de tocht wat schakels uit de ketting te halen.... 8)
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Jefke85 wrote:
Rock Rider wrote:
Bwa #-o , Nee ge zijt nog nen goen gast Rock Rider, das waar =D> . Alleen heeft hij de rare gewoonte van met versleten cassette te rijden of tijdens de tocht wat schakels uit de ketting te halen.... 8)
tja, ze kunnen nie allemaal hun remmen verliezen onderweg hé :wink:
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Zoals reeds lang gepland,zal er een delegatie van mtb-team sint-baafs-vijve er ook van de partij zijn. Misschien het moment om eens mee te rijden met den trein. Zet er den levensgenieter en den toerist er ook maar bij.
Groeties en tot zondag.
Jefke85
Mountainbiker

Post by Jefke85 »

Rock Rider wrote:
Jefke85 wrote:
Rock Rider wrote: nen toffe kerel gelijk ik leren kennen? #-o
tja, ze kunnen nie allemaal hun remmen verliezen onderweg hé :wink:
Ik had het kunnen verwachten #-o .
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Da begint hier stillekesaan uit de hand te lopen. #-o #-o

Ik wil hier ook nog ne keer meedelen dat een franse tt toch helemaal anders is dan een belgische.

Bepijling is normaalgezien op de grond gespoten (weet niet van deze tocht)
Ook splitsingen staan meestal op de grond vermeld.
Bevoorradingen zijn zeker geen buffetten zoals wij gewend zijn.
En den apres????
We zullen heel tevreden mogen zijn als er leffe is.
Meestal is er wel een gewoon pintje.

Wanneer je zo'n tt doet,dan zie je ne keer wat voor een verwende nestjes wij hier wel zijn in Belgie.En dan zouden we nog klagen hier op het forum wat de bepijling,bevoorrading of aprés betreft.
Ik kan jullie ene raad geven : stel je in zo'n dingen zeker niet te kritisch op,maar wees blij met hetgene van werk zij er in stoppen.

Let wel,zo'n tt heeft zeker ook zijn charmes.
De vriendelijkheid van de fransen aan de inschrijving en aan de bevoorrading,een mooie en vooral nieuwe andere omgeving,.....

Ik denk dat het een "superbe" dimanche wordt.
Post Reply