Hebben jullie al rare dingen tegegekomen tijdens het biken?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
steffenson
- Mountainbiker
Post by steffenson »
Een paar maand gelden kwam ik terug van een trainig. Was op een kleine 600m van mijn deur en wou er natuurlijk nog een spurtje uithalen. Dan is ne mens zo goed als op snelheid, schiet der opeens nen hond vanop nen oprit, recht onder mijn voorwiel. Gevolg: voorwiel naar de kl*te, 5 hechtingen in de knie ( met als gevolg een theoretische
maand gene mtb) en nen uitbrander van diene honden eigenaar.
Maak je geen zorgen over die kanonnen.... op het oefenterrein schieten ze niet met scherp en op het schietterrein zal je toch niet verzeild geraakt zijn hoop ik voor jou.... want dan wordt het idd. gevaarlijk....MTBart wrote:Haha eindelijk kan ik hier ook iets posten. Was vanavond mijn toerke aant doen door de lokale bossen toen plots mijn pad gekruist werd door 2 tanks op full speed. Toen ze even later hun kanonnen ook nog in werking stelden ging het hartje toch wel even wat sneller.
Conclusie: door de week niet op militair domein rijden?
Je moet wel uitkijken met het rijden op het militair domein, als de MP's passeren heb je prijs.
Op baan naar school een hele tijd geleden ook eens zo'n suicide-dog onder voorwiel van mn pa zn auto gevlogen. 't beestje wa in shock, maar voor de rest geen verwondingen, sterk beeststeffenson wrote:Een paar maand gelden kwam ik terug van een trainig. Was op een kleine 600m van mijn deur en wou er natuurlijk nog een spurtje uithalen. Dan is ne mens zo goed als op snelheid, schiet der opeens nen hond vanop nen oprit, recht onder mijn voorwiel. Gevolg: voorwiel naar de kl*te, 5 hechtingen in de knie ( met als gevolg een theoretischemaand gene mtb) en nen uitbrander van diene honden eigenaar.
- Thommie
- Mountainbiker
- Location: zwarte BBp met RessorS vanveuren en 27 vitessen van e goe merk
Een hond heeft iedereen wel al es achter zich gekregen. Maar
gisteren kom ik een baantje ingereden, het gras staat redelijk hoog en zie ik van ver een vrouw met een hond (niet aangelijnd) lopen ( een boarder collie). Ik hou me dus in, ik toeter, ik fluit en de dame roept de hond bij zich. Ik nader ondertussen en versnel al weer want ik denk ;ze heeft alles onder controle. Tot ik op ne meter of twee ben en ik zie dat ze nog een looplijn vast heeft. Springt er uit het lange gras toch niet zo een pijphond (teckel) zeker. Recht naar mijn enkels. ( om mij te pijpen was hij echt te klein
)
Hij heeft nog nen tik ( zonder opzet ) van mij gekregen toen ik maakte dat ik weg was.
Ooit zag ik in een veldweg midden de velden op 10 km van mijn deur eens een auto staan. Op dat moment weet je wat er te verwachten valt: een boer die zijn veld inspecteert.
Ik doe mijn best om niet te gluren wanneer ik de auto passeer, maar ik ben ook maar ne mens.
En wat zie ik. Mijn buurvrouw, in een niet mis te begrijpen positie met ne vent die niet haar man is. Zij heeft mij niet herkend ( te druk bezig, en ik droeg een zonnebril). Ik heb haar nooit verteld dat ik haar gezien heb, maar wel dat ik regelmatig langs die weg passeer. Ze kreeg toch een beetje kleur.
gisteren kom ik een baantje ingereden, het gras staat redelijk hoog en zie ik van ver een vrouw met een hond (niet aangelijnd) lopen ( een boarder collie). Ik hou me dus in, ik toeter, ik fluit en de dame roept de hond bij zich. Ik nader ondertussen en versnel al weer want ik denk ;ze heeft alles onder controle. Tot ik op ne meter of twee ben en ik zie dat ze nog een looplijn vast heeft. Springt er uit het lange gras toch niet zo een pijphond (teckel) zeker. Recht naar mijn enkels. ( om mij te pijpen was hij echt te klein
Hij heeft nog nen tik ( zonder opzet ) van mij gekregen toen ik maakte dat ik weg was.
Ooit zag ik in een veldweg midden de velden op 10 km van mijn deur eens een auto staan. Op dat moment weet je wat er te verwachten valt: een boer die zijn veld inspecteert.
Ik doe mijn best om niet te gluren wanneer ik de auto passeer, maar ik ben ook maar ne mens.
En wat zie ik. Mijn buurvrouw, in een niet mis te begrijpen positie met ne vent die niet haar man is. Zij heeft mij niet herkend ( te druk bezig, en ik droeg een zonnebril). Ik heb haar nooit verteld dat ik haar gezien heb, maar wel dat ik regelmatig langs die weg passeer. Ze kreeg toch een beetje kleur.
-
Schepper. Lokeren
- Mountainbiker
Post by Schepper. Lokeren »
op het mtb bloso in waasmunster moet je door het homobos ( naast E 17 ) . was ff de pijltjes niet gevolgd . met als gevolg dat ik tussen de harde kern kwam te rijden
da liept daar vol me venten . mijn gat dus goe op het zadel gezet, tandje hoger en maar gas geven.