13-14/01/07 KEMMEL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

het heuvelland zal nu wel genoeg gezegend zijn,
t'mag nu beginnen stoppen met regenen,
morgen een stormke zonder nattigheid om een beetje
op te drogen en zaterdag zijn we dermee weg :wink:
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

den bakker gaat er ook zijn met 3 of 4 max 5. :-D
Hopelijk droog weer :lol:
Vorig jaar ook gereden echt een mooi tochtje om te rijden :bounce:
tucoii
Mountainbiker

Post by tucoii »

Ik zal zaterdagmorgen eens gaan kijken naar die heuvels.brrrr =P~
Ik ken ze nog van toen ik jong was en alle oorlogsgraven ben gaan bezoeken in de buurt.Der zal zaterdag geen tijd voor zijn vrees ik. :oops:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

de P wrote:Ikke goan der oak zien, moonie en rockrider 'k goan julder doa misschien wel zien é. Je moe julder nie wachten ,want aangezien ik geen berggeit zien, gaat da bie mein zo rap nie goan é.
grtz P

Eleba ,

Wij gaan op zaterdagmorgen , tegen 8u30 vertrekken we !
Het wordt wel hoog tijd dat we eens samen starten hé , maar de Chouffekes starten meestal later zeker ?
Tzal er wel ne keer van komen , hoop ik !
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

@kodo
klein detailke of vraagske ,
wordt de Kemmel beklommen vanaf de Lork of vanaf
het Franse oorlogsmonument? ik verkies het tweede, is het anders,
geen probleem hoor. :lol:
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

In theorie kan er op zaterdag gestart worden vanaf 8.00u(wel indachtig zijn dat je in het donker de nodige reflectoren of verlichting nodig hebt).
De kemmel wordt beklommen vanaf een derde kant! Via het kleine straatje ter hoogte van de Hollemeersch. De afdaling is langs de zijde van de Lork.
Jerome
Mountainbiker

Post by Jerome »

Is deze toertocht een beetje te doen voor een beginner die pas gestart is met MTB-en eind oktober ?
Ik rij wel al iedere zondag de grote toer ttz die van 45 km, ben wel gewoon van te fietsen, maar dergelijke toertochten zijn toch niet zoals op de baan fietsen.
picco
Mountainbiker

Post by picco »

[quote="Jerome"]Is deze toertocht een beetje te doen voor een beginner die pas gestart is met MTB-en eind oktober ?
Ik rij wel al iedere zondag de grote toer ttz die van 45 km, ben wel gewoon van te fietsen, maar dergelijke toertochten zijn toch niet zoals op de baan fietsen.[/quote]

We hebben voor ieder wat wils:20-35-45-55km,van beginner tot de rasechte.aan de Kemmel kun je kiezen met of zonder Kemmel,nu eigenlijk kom je een beetje voor de Kemmel,nu je zal zien hoeveel brandstof er over is.

www.vttkemmel.be
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Mijn start is voorzien zaterdag rond 8.30u. Al verschillende tochten meegedaan in het heuvelland en het blijft toch steeds genieten hoor. Ik weet wel dat diene Catsberg echt niet van de poes is!
Bouwerke Ed
Mountainbiker

Post by Bouwerke Ed »

De Brugse Bikers bezoeken ook heuvelland.Onze start voor de 55km is voorzien in de vroege namiddag. :wink:

"HOU VAN ONS"-VTM-30jan.20u35(herh.)
Post Reply