Freeriden en downhillen * Overzicht pg.9 *
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
ik geef je helemaal gelijk mtb arno,ik woon in het Noorden van nederland en om nou helemaal naar de ardennen of verder af te reizen om te gaan freeriden of downhillen is voor mij een beetje te ver weg voor een door de weekse dag,Ik ga meestal naar Winterberg wanneer het bikepark open is om een DH fiets te huren voor vermaak en dat is voor mij nog wel te doen of gewoon in nederland naar de 4x baan in groningen,voor de rest ga ik als ik op vakantie ben naar wat verdere plaatsen toe om te downhillen of freeriden 
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
@StOoPkEn: ik zal dat zeker een keer doen,maar helaas niet dit jaar,ik ben nog altijd afhankelijk van mijn ouders die mij ergens naar toe brengen voor het DH biken,ik probeer volgend jaar mijn rijbewijs te halen en dan waarschijnlijk een 2e hands busje voor fiets transport 
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Namen was wel tof gisteren, in het begin een beetje een aanpassing aan de vettigheid, maar dat kon de fun niet bederven
btw, nice pics Stoopken
btw, nice pics Stoopken
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
heb ook de fotos gezien van het DH parcours,lijkt mij een gaaf en snel parcours,ben wel een keer in Namen geweest,maar dan niet op het DH parcours 
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
We gaan zeker nog terug, maar niet meteen in dit weer. Moest je er dan geraken, dan moet je maar meegaan 
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Voor foto's zal je waarschijnlijk op bmb moeten kijken.
btw, we zijn je gisteren (zaterdag) niet meer tegengekomen
btw, we zijn je gisteren (zaterdag) niet meer tegengekomen
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker