14° Meerdael Classic Gold 100 km - voorinschrijvingen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
mtb grietje

Post by mtb grietje »

Ik denk niet dat je van mij een foto hebt, ik heb alleszins niemand met een fototoestel gezien!!

:wink:
Viper San
Mountainbiker

Post by Viper San »

@ MTB Grietje

Van die foto maakt niet zoveel uit...je verschijning en deelname staat in ons aller geheugen gegrift :-)
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

PS. ik vind jullie "motiverende" opschriften in het bos geweldig. Ik heb nog tips voor volgend jaar:
Van peptalk gesproken: één van de medewerkers zei me dat het vanaf de laatste bevoorrading nog enkel bergaf zou gaan. Graptje zeker? Ook zo'n 108K gereden, denk dat velen dezelfde vergissingen hebben gemaakt. Op een bepaald moment dacht ik : "hier ben ik nog geweest", dus maar rechtsomkeer gemaakt en de draad weer opgenomen.
Fijne dag gehad maar kaars was uit.
poolreiziger
Mountainbiker

Post by poolreiziger »

@ Bengo Graag gedaan!

Samen met foempes en Heide een deel van de 100 km uitgepijld en bewaakt. Het was mijn eerste Meerdaal Classic als downhill biker.
We hebben ons goed geamuseerd en met de eindrijders toch nog een ander flink stuk van de 100 km kunnnen rijden.

Bedankt iedereen voor de goede kritieken en tot volgend jaar!

Jan
Foempes
Mountainbiker

Post by Foempes »

foto's zijn nu te vinden op :

* http://www.downhillbikers.be/Meerdael%2 ... fotos1.htm ( 2 pagina's )

* http://foempes.mijnalbums.nl/ (wordt in de komende dagen nog aangevuld .... Pb me als je de originele wil :wink: )

=D> =D> =D>
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Aloha iedereen,

Het kan zijn dat ik het gemiddelde afgerond heb, ken niet meer het correcte getal. Ik weet wel dat ik met enkele door mij gekende verkeerd gekozen bochten, mijn weg kwijt geraakt ben. Toch klopt mijn afgelegde afstand (DST) wel ongeveer.

Ik ben toegekomen aan het eindpunt om 16u30 ongeveer, en om +/- 9u vertrokken. Zoals je leest: weinig tijd genomen om de hartslag te laten dalen aan de bevoorradingen, en mijn precieze gemiddelde (wat er na de komma komt) ken ik niet van buiten. Het was wel hoger dan 16, en had als getal NA de komma een waarde rond de 50. Dus 16,50 km./u. is geen slechte afronding.

Tot slot kan ik zeggen dat ik van de marathon genoten heb, maar ik had wel het probleem gisteren dat ik mijn lies 'goed' voelde bij het trainen. Daar het ook regende heb ik mijn training beperkt tot 16 km.

Op de trein van Oud-Heverlee naar Limburg vroeg ik me ook al af wanneer ik de volgende marathon kan rijden. De motivatie belooft voor het zomerseizoen!!

Cu!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Mooie foto's,proficiat aan de fotografen van dienst! =D>
Zijn er trouwens hardrijders die de grote tocht in de buurt van 4 u 30' afgelegd hebben? :wink:
DjJoe
Mountainbiker

Post by DjJoe »

ik niet
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

zwiebertje wrote:Mooie foto's,proficiat aan de fotografen van dienst! =D>
Zijn er trouwens hardrijders die de grote tocht in de buurt van 4 u 30' afgelegd hebben? :wink:
Ikke 4.42u
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Roeki wrote:
zwiebertje wrote:Mooie foto's,proficiat aan de fotografen van dienst! =D>
Ikke 4.42u
Bevoorradingen inclus?
Post Reply