Lille-Beerse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
defan
Mountainbiker

Post by defan »

vandaag de verbindingslus beerse naar herentals gereden ,t'is duidelijk geen extra parcour maar een alternatieve route naar herentals en terug
(was waarschijnlijk ook de bedoeling)
hopenlijk kan er in de toekomst een "lus" van gemaakt worden,want je komt nu langs dezelfde weg terug
toch is er goe over nagedacht en met een prachtig stukje natuur naast 't rivierke 'de aa'
wa mij betreft, goe gedaan!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

@ Den jjag: hoe zit het met de aanpassing van de bloso ?
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

@ Den Jag waar begint die lus feitelijke naar Herentals #-o
Den jjag
Mountainbiker

Verbindingslus Herentals <-> Haarlebeekroute (Lilse be

Post by Den jjag »

Hey;

Sorry voor het late antwoord, ik heb het nogal druk gehad.
@Nermal: de lus naar Herentals begint op de groene lus in de buurt van de Goordreef-> Oude Lillebaan.
Aangegeven met de gele verbindingspijlen.

@Devil biker: voor de aanpassingen aan de Haarlebeekroute moeten we nog even overleggen met de boswachter hoe we de tracks juist gaan aanleggen.
Hopelijk kunnen we deze of volgende maand met de eerste aanpassingen beginnen.

Als alles goed zit komt hier onder een plannetje hoe de verbindingslus zou moeten lopen.
Opgelet hier en daar zit er wat verschil op omdat men heeft besloten op de (enkele) single-tracks niet in beide richtingen te rijden.
Aangezien ik niet veel van computers ken vraag ik aan de mods het plannetje te plaatsen dat ik hen zal doormailen.

Alvast bedankt.

Grtz.
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

:wink: Thx heb het ondertussen ontdekt, tof stukske achter de voetbalpleinen in Gierle en verder op langs het water, nadien ben ik terug moeten keren want het werd te donker, :wink: ben zeker :wink: nog van plan om de hele lus te doen

@ Devil wanneer gaan we doen

:lol:
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

sloeg wel een beetje tegen de routes in Lille

die aangelegde bergskes en de singletrack waren het beste eruit , 10minuten fun dus :lol:
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

Ik vind dat parcours van Lille eigenlijk gene vette.

Buiten dat stukske aan dat golfterrein vind ik er nagenoeg niks aan.
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

:-? :-? :-? Wat verwachten jullie feitelijk van een MTB Parcours hier in de kempen, als ge al ergens mag komen is het te vlak, saai en dergelijke, op de Lilse Bergen zijn ook stukken die veel beter zij akkoord maar als ge daar komt en ge wordt betrapt dan heb je het ook zitten, in de kempen is het gewoon vlak accepteer dat nu toch eens 8) ben vandaag nog over de lilse bergen gereden en met het zuigende zand en na blauw,groen,rood en het laatste stuk blauw dan kan ik je zeggen dat je met dit weer aardig kapot zit. Voor het echte mtb fun werk moet je hier niet zijn, waarom denkt ge dat al de tt hier in de buurt Veldtoertocht heten, echt niet omdat het mtb gehalte zo hoog is, komaan mannen accepteer gewoon dat de Kempen gelijk staan met vlakke tourkes;;; :-D :-D
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

NERMAL wrote::-? :-? :-? Wat verwachten jullie feitelijk van een MTB Parcours hier in de kempen, als ge al ergens mag komen is het te vlak, saai en dergelijke, op de Lilse Bergen zijn ook stukken die veel beter zij akkoord maar als ge daar komt en ge wordt betrapt dan heb je het ook zitten, in de kempen is het gewoon vlak accepteer dat nu toch eens 8) ben vandaag nog over de lilse bergen gereden en met het zuigende zand en na blauw,groen,rood en het laatste stuk blauw dan kan ik je zeggen dat je met dit weer aardig kapot zit. Voor het echte mtb fun werk moet je hier niet zijn, waarom denkt ge dat al de tt hier in de buurt Veldtoertocht heten, echt niet omdat het mtb gehalte zo hoog is, komaan mannen accepteer gewoon dat de Kempen gelijk staan met vlakke tourkes;;; :-D :-D
goed gezecht :wink:
ben benieuwd naar de aanpassingen.
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

:lol: :lol: Geen dank, heb toch begrepen dat de aanpassingen niet voor vandaag of morgen zijn.... :wink: :wink:
Post Reply