voordelen/nadelen benen scheren
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Elaba! Ik heb daar de perfecte oplossing voor als u benen jeuken. Na het scheren moet je u benen insmeren met babyzalf van Zwitsal. (Zwitsal zachte crème douc. Gele tube)Subject Alpha wrote:Toen ik voor de eerste keer het haar van mijn benen deed (en voorlopig enige keer) heb ik wel een weekje als een halve gare breakdancer staan rondhuppelen van de jeuk! Dat is nu bijna een maand geleden en de uitslag is bijna verdwenen!![]()
maar het staat wel woest, vind ik, al die spieren zo duidelijk aanwezig. Ik hoop enkel dat die jeuk weggaat bij het meermaals scheren, want anders moet ik mij toch een b-boy outfitje aanschaffen
Elaba! Ik heb daar de perfecte oplossing voor als u benen jeuken. Na het scheren moet je u benen insmeren met babyzalf van Zwitsal. (Zwitsal zachte crème douc. Gele tube)Subject Alpha wrote:Toen ik voor de eerste keer het haar van mijn benen deed (en voorlopig enige keer) heb ik wel een weekje als een halve gare breakdancer staan rondhuppelen van de jeuk! Dat is nu bijna een maand geleden en de uitslag is bijna verdwenen!![]()
maar het staat wel woest, vind ik, al die spieren zo duidelijk aanwezig. Ik hoop enkel dat die jeuk weggaat bij het meermaals scheren, want anders moet ik mij toch een b-boy outfitje aanschaffen
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
of amandel olieStenne wrote:Elaba! Ik heb daar de perfecte oplossing voor als u benen jeuken. Na het scheren moet je u benen insmeren met babyzalf van Zwitsal. (Zwitsal zachte crème douc. Gele tube)Subject Alpha wrote:Toen ik voor de eerste keer het haar van mijn benen deed (en voorlopig enige keer) heb ik wel een weekje als een halve gare breakdancer staan rondhuppelen van de jeuk! Dat is nu bijna een maand geleden en de uitslag is bijna verdwenen!![]()
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
als ze eraf zijn, kan je zeer makkelijk de massageprodukten aanbrengen, maar nog belangrijker - weer verwijderen.Razor wrote:Ik doe het nu toch ook al een gehele tijd. Vooral eigenlijk als uitdaging omdak op stage ging en ik toen moest:d
Kheb het toen gedaan met zo een soort mousse van elite. gewoon op je benen spuiten wat laten inwerken en dan afspoelen en al het haar is eraf. Nu heb ik een philips bodygroomer ofzoiets speciaal voor lichaamshaar en dat werkt ook goed een keer om de twee weken en ge zit goed. Enkel in de winter als ik niet train omwille van school en examens enzo doe ik het niet en dan staat er wel een hele bos op. Maar ja met een lange broek aan zie je dit toch niet. Vanaf kerstvakantie begin ik terug te trainen en dan gaat het er weer af. Eigenlijk begonnen door die stage en dan blijven doen omwille van kvond het properder, bruine gespierde beentjes komen er beter door en dan natuurlijk de echte voordelen als ik massageproducten gebruik of ik val dan ben ik echt blij dat het haar eraf is.
met haar, blijven eraltijd restanden achter wat voor onstoken haarwortels kan zorgen, en best pijnlijk is.
nadeel vanscheren is, dat er op den duur steeds meer haartjes opkomen.
en je moet het om de paard agen herhalen.
voordeel van epileren is, dat de haartjes met de tijd verminderen
en om de 4-5 weken pas weer laten epileren.... erg makkelijk, en veel hygienischer en minder kans op ontekingen van de huid (zweren) door scheerschuim etc..
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
idd .. scheren gaat snel maar om de paar dagen herhalen en waxen moet je maar om de 3-4 weeken doen maar OUTCH dat doet toch zeer ? heb het ook eens laaten doen en kwas er toch niet goed van :p
- prideandglory1891
- Mountainbiker