Denk dat we zeker mogen zijn dat er restricties komen.
Ik hoop dat we toch nog tot zeker 30km van onze woonplaats mogen blijven rijden, kunde toch nog een deftig ritje uitstippelen. Anders ist gedaan met de (fiets)pret!
CORONA - MAATREGELEN
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: CORONA - MAATREGELEN
Ik snap dat ergens wel, als je iets voor hebt dat je het zelf kunt oplossen en niet iemand anders moet lastig vallen (hulpdiensten, pechverhelping,...).Beny wrote:Op VRT nieuws gaf minister De Crem aan dat fietstochten ver van huis niet meer kunnen.
Ik verwacht dat er restricties zullen komen vanaf volgende veiligheidsraad.
Er zullen waarschijnlijk perimeters komen (afstand en/of tijdsduur)
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200326_04903073
Er is sprake voor fietsen van een actieradius van 20km rond uw woning of max. een uur van de woning.
Als de maatregelen te groot worden, maar verwacht dit niet, zal ik mijn Zwift account terug moeten activeren
ja, idd te hopen dat ze ons niet teveel aan banden leggen.
ik begon net terug wat buiten te fietsen, en deed zalig deugd.
Na eerst rugproblemen, dan de storm weekends, kletsnatte weekends, tot vorige week min of meer genoodzaakt om op de rollen te rijden.
maar zo lang op de rollen, begint me toch ook te vervelen.
nu eindelijk eens wat tijd om buien te fietsen, en dan komt da onnozel virus roet in het eten te gooien.
fingers crossed, dat ik ooit nog in vorm geraak en dat we ooit nog toertochten kunnen doen dit jaar.
ik begon net terug wat buiten te fietsen, en deed zalig deugd.
Na eerst rugproblemen, dan de storm weekends, kletsnatte weekends, tot vorige week min of meer genoodzaakt om op de rollen te rijden.
maar zo lang op de rollen, begint me toch ook te vervelen.
nu eindelijk eens wat tijd om buien te fietsen, en dan komt da onnozel virus roet in het eten te gooien.
fingers crossed, dat ik ooit nog in vorm geraak en dat we ooit nog toertochten kunnen doen dit jaar.
Overheid promoot buitensport, wel met rekening houden van onderlinge afstand.
Dit vind ik een goede en duidelijke maatregel, welke ik 100% opvolg.
Waarom dan nu weer die limieten?
Net of je op een tocht van 30km een ander houding hebt dan op 60km?..
Dit vind ik een goede en duidelijke maatregel, welke ik 100% opvolg.
Waarom dan nu weer die limieten?
Net of je op een tocht van 30km een ander houding hebt dan op 60km?..
-
KrulControl
- Mountainbiker
Post by KrulControl »
lang leve Maggie: "laat het ons leefbaar houden" + "als ge de regels volgt van afstand houden kunt ge fietsen zover als ge wilt" + "gaan stappen en gaan fietsen is gezond voor de mensen"
er is nog hoop
er is nog hoop
Bepaalde politici willen zich weer graag eens profileren heb ik de indruk, gelukkig zijn er ook nog mensen als Van Ranst die effectief weten waarover ze spreken.
Ik zie in Frankrijk mensen toerkes doen rond hunne blok, zie niet in dat dat veiliger zou zijn, zeker niet in stedelijk gebied.
Ik woon zelf op 500m van een bosrijk gebied dus kan gelukkig sowieso nog wel even verder.
Ik zie in Frankrijk mensen toerkes doen rond hunne blok, zie niet in dat dat veiliger zou zijn, zeker niet in stedelijk gebied.
-
dirkdierickx
- Mountainbiker
Post by dirkdierickx »
Hoe gaan/kunnen ze die tijdsduur controleren? U stiekem schaduwen voor een uur aan een stuk en als ge erover gaat u plots bij de kraag vatten?
Voor ons mtb’rs is het vrij simpel , ik heb gisteren een tourtje gedaan van 60 km en ben niet eens 15 km van huis geweest