En dan niet alleen op fysiek vlak!
Ik had het weekend ervoor deelgenomen aan de BeMC clinic en had heel hoge verwachtingen qua parcours. Deze verwachtingen werden de eerste dag helemaal niet ingelost, buiten enkele korte stroken dan.
Persoonlijk vond ik de bevoorrading ook maar povertjes. Ik rijd regelmatig TT's in het Franse landgedeelte en in vergelijking daarmee vond ik het zelfs een beetje zielig! Uiteindelijk betaal je toch een serieuze som geld en dan verwacht je daar ook iets tegenover. Het kan natuurlijk ook zijn dat dit kwam omdat ik bijna helemaal achteraan reed en de bevoorradingen al gedeeltelijk opgeruimd waren bij mijn doorkomst?
Zoals reeds eerder aangehaald, was de bikewash gewoon een lachertje!
Ik vernam dat dit vorig jaar al een werkpunt was, dit jaar was het dus zeker niet beter!
Zaterdag dan moeten opgeven omdat ik na tien km mijn achter-derra helemaal in frut gereden had!
En zondag de moed niet meer gevonden om terug te starten. Als ze echt streven om de zwaarste meerdaagse te worden, slagen ze er misschien wel in, maar de mooiste zal het dan zeker niet worden! Helaas, gemiste kans!