Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mahna-mahna
Mountainbiker

Post by mahna-mahna »

Mtbker13 wrote:Parcour update! , ben vandaag alles gaan voorbereiden voor morgen & mensen ik kan jullie gerust stellen het parcour ligt er goed bij ! :lol:
Aanwezig voor de 49 km
Hopelijk ligt het parcour ,zoals vermeld, er goed bij want met de dooi is de ondergrond zompig geworden

Vandaag de bloso gereden van Ninove. Man,man wat was dat #-o zelfs op de verharde stukken ging het niet vooruit.
Maar ja , de Kempen is het het Pajottenland niet

Tot morgen
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

zit nog met het dilemma, Lichtaart of Kalmthout. Iemand die me raad kan geven, hou voorral van bosrijke gebieden om in te mtb'en.
thx
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

Familiebiker wrote:Helaas gaat dit niet of ik moest het topic sluiten.
Dit heeft niets met de VTT te maken maar een scheldpartij van 1st class.
Wij, organisatie verontschuldigen zich voor dit gedrag, en nodigen iedereen uit om de komen MOUNTAINBIKEN....... :oops:
De discussie ging erover dat klopt. De essentie blijft een goed georganiseerde toertocht en daar gaat het niet aan mankeren morgen, daar twijfel ik niet aan !! =D>
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

2chevauxke wrote:
dentennisser wrote:
2chevauxke wrote:Ik zal er ene opdoen om"t goed te maken. Ik zal een pintje betalen aan de inschrijving. Als je dan klaar bent met den tt moet je enkel je naam zeggen aan de bar en je krijgt je pintje. (GW)
haha grappig... :-) deal...

Om mijn gegevens te vinden, moet je niet slim zijn. En dus kom je je pintje maar persoonlijk opeisen.
Ik heb bij deze al mijn "dwaze" reacties aangepast op vraag van andere forumlezers in de hoop toch niet aan de begeleide kidstour mee te moeten doen en de grote tour te mogen rijden. Misschien kunnen mijn scheldcollega's dit ook doen.
My apoligies.
Voila se Frank, das ook bij mij gebeurd. We gaan er nu over ophouden. Hopelijk komt Trekboy ook tot inkeer en verwijdert hij zijn topics die er veel meer "over" gaan dan die van ons. Veel plezier morgen en laat ons dit nooit meer herhalen :-?
---jakke---
Mountainbiker

Post by ---jakke--- »

willem6 wrote:Normaal gezien rij ik morgen ook mee,zou mijn eerste rit worden.

Hebben jullie extra kleren bij?of hebben jullie allemaal een spatbord achteraan,er zal wel wat modder zijn denk ik?
thanks
zeker geen slijklap is teveel gewicht 8), is ok ni goe voor de remschijven al het vuil da anders tegen je broek vliegt komt dan op je remmen.
Freggeltje
Mountainbiker

Post by Freggeltje »

mahna-mahna wrote:
Mtbker13 wrote:Parcour update! , ben vandaag alles gaan voorbereiden voor morgen & mensen ik kan jullie gerust stellen het parcour ligt er goed bij ! :lol:
Aanwezig voor de 49 km
Hopelijk ligt het parcour ,zoals vermeld, er goed bij want met de dooi is de ondergrond zompig geworden

Vandaag de bloso gereden van Ninove. Man,man wat was dat #-o zelfs op de verharde stukken ging het niet vooruit.

Tot morgen
De Lichtaartse singletracks zijn nooit zompig! Een slijklap zal trouwens ook niet nodig zijn... Ik zou deze aanraden boven Kalmthout, is bijna even plezant als Bobbejaanland!
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

Freggeltje wrote:
mahna-mahna wrote:
Aanwezig voor de 49 km

Tot morgen
De Lichtaartse singletracks zijn nooit zompig! Een slijklap zal trouwens ook niet nodig zijn... Ik zou deze aanraden boven Kalmthout, is bijna even plezant als Bobbejaanland!
Ga je hier ook over kop ? :lol:
Foxhunter
Mountainbiker

Post by Foxhunter »

---jakke--- wrote:
willem6 wrote:Normaal gezien rij ik morgen ook mee,zou mijn eerste rit worden.

Hebben jullie extra kleren bij?of hebben jullie allemaal een spatbord achteraan,er zal wel wat modder zijn denk ik?
thanks
zeker geen slijklap is teveel gewicht 8), is ok ni goe voor de remschijven al het vuil da anders tegen je broek vliegt komt dan op je remmen.
Lijkt me wat overdreven.

Ik rijd altijd met een spatbord en dat is gewoon gezonder voor je rug. Nat en koud op de onderrug is voor niemand goed.

Niet mooi? Lekker belangrijk. Zit je de hele tijd naar je fiets en achterom te kijken hoe mooi het allemaal wel niet is? :roll: Je hebt je aandacht wel ergens anders voor nodig, dunkt me.
Familiebiker
Mountainbiker

Post by Familiebiker »

Update parcours wordt seffens gedaan door collega foerske met enkele foto's.
Wat betreft de kidstoer kan ik het volgende zeggen--->+/- 17km, met bevoorrading op +/- 8 à 9km.
Dit ligt er goed droog bij.
Men volgt de blauwe pijlen, splitsingen zijn goed aangeduid.
Kids allemaal komen fietsen en laat je vooral niet afschrikken door de volwassenen die passeren. Tot morgen
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

Ziezo... Alles afgepijld, hopelijk blijft alles deze avond en nacht op zijn plaats en in de juiste richting hangen.

Alles is goed berijdbaar!

Smeer u beentjes al maar in... het zal nodig zijn. We hebben nog een rugje erbij in gestoken dat we er eerst uit wilden laten omdat we dachten dat niemand daar op zou kunnen rijden. Ik had met mijne neef gewed dat hij niet tot boven zou kunnen rijden... voor ne bak... en ik was mijne bak bijna kwijt... op 2 meter na... Wetende dat wij niet echt in form zitten ben ik niet meer zo overtuigd dat niemand hier naar boven zal rijden... Dus als challenge hebben we hem er toch maar ingestoken! 8)

Hierzie al wat fotookes van de verkenningen:
http://i44.tinypic.com/2rnwnzb.jpg
http://i43.tinypic.com/2j5b2py.jpg
http://i39.tinypic.com/1zodd8p.jpg
http://i44.tinypic.com/11r9bug.jpg
http://i42.tinypic.com/98hz81.jpg
Post Reply