Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

vandaag de 3lussen van herentals 2x afgereden.
Ben nog een bikester tegen gekomen, weet niet of zij hier op het forum zit. Rijd op een roze speci epic.
Lampion
Mountainbiker
Location: Cube Elite 29 2012 / Trek Fuel EX6.5 2008/ Giant Yucon 2006

Post by Lampion »

Gisteren nog eens de 3 lussen van Gavere gereden, voelde de rit in Leupegem van zaterdag toch nog wat in de benen. Links en rechts wat omgereden, samen goed voor een kleine 40km.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Lampion wrote:Gisteren nog eens de 3 lussen van Gavere gereden, voelde de rit in Leupegem van zaterdag toch nog wat in de benen. Links en rechts wat omgereden, samen goed voor een kleine 40km.
Ben jij nog altijd gestopt met roken lampion?
Lampion
Mountainbiker

Post by Lampion »

Sgt.Stedenko wrote:
Lampion wrote:Gisteren nog eens de 3 lussen van Gavere gereden, voelde de rit in Leupegem van zaterdag toch nog wat in de benen. Links en rechts wat omgereden, samen goed voor een kleine 40km.
Gestopt is een groot woord ... Ik rook enkel op café en dan ook enkel wanneer ik alcohol drink. Waarom?
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Lampion wrote:
Sgt.Stedenko wrote:
Gestopt is een groot woord ... Ik rook enkel op café en dan ook enkel wanneer ik alcohol drink. Waarom?
Gewoon omdat ik ook soms stop (zoals vandaag dus) maar het toch soms niet kan laten om ene te paffen. En je was al een week gestopt zei je een tijd terug.

Ok dus vanaf vandaag terug stoppen met roken en niet meer zuipen [-X =D> :bounce:
Lampion
Mountainbiker

Post by Lampion »

Ik kan inderdaad makkelijk een week zonder roken, maar "Eens de drank is in de man, dan heeft hij goesting in een sigaret." :oops:

Ik merk zelf ook wel dat een week niet roken de sportieve prestaties ten goede komt dus dit zou enkel een extra motivator moeten zijn om niet meer te roken, maar het vlees is zoooo zwak, mijnheer!
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Lampion wrote:Ik kan inderdaad makkelijk een week zonder roken, maar "Eens de drank is in de man, dan heeft hij goesting in een sigaret." :oops:

Ik merk zelf ook wel dat een week niet roken de sportieve prestaties ten goede komt dus dit zou enkel een extra motivator moeten zijn om niet meer te roken, maar het vlees is zoooo zwak, mijnheer!
Okay, ge weet tenminste dat je mij moet aanspreken met mijnheer :lol: :lol:
Ik vertrek subiet en ga de groene lus doen in Roeselare, hopelijk zonder sigaret :bounce: :bounce: :bounce:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag de groene lus van Roeselare gedaan. Veel offroad en goeie stukken in het bos! (o)
Lampion
Mountainbiker

Post by Lampion »

Net een goed uurtje op de Spinner gezeten ... beetje 'losrijden' dus :wink: :roll:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Naar Knokke Heist gereden en mij daar wat uitgeleefd :bounce: :bounce:
Goed voor +120 km :bounce: :bounce:
Post Reply