Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Sgt.Stedenko wrote:Vandaag naar Heist willen rijden... Was een track aan het opnemen voor de offroad gedeeltes. Tijdens het afdalen ging ik plets op de grond. Resultaat, knie beschaafd en mijn linkerarm staat dik :-? Dan terug naar huis gereden, iemand gezien met pech aan de fiets. Gestopt en hem geholpen (zijn pedaal was eraf). Morgen toch een dag rust nemen en vrijdag naar Oudenaarde. Zaterdag de VTT in Zomergem :bounce: =D>
Oei :-? Allez, een snel herstel gewenst. Dat GPS gedoe loopt niet weg hoor, ik heb net bericht gekregen dat ik mijn GPS pas eind deze maand verwachten kan ...
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Herder Alex² wrote:
Sgt.Stedenko wrote:Vandaag naar Heist willen rijden... Was een track aan het opnemen voor de offroad gedeeltes. Tijdens het afdalen ging ik plets op de grond. Resultaat, knie beschaafd en mijn linkerarm staat dik :-? Dan terug naar huis gereden, iemand gezien met pech aan de fiets. Gestopt en hem geholpen (zijn pedaal was eraf). Morgen toch een dag rust nemen en vrijdag naar Oudenaarde. Zaterdag de VTT in Zomergem :bounce: =D>
Oei :-? Allez, een snel herstel gewenst. Dat GPS gedoe loopt niet weg hoor, ik heb net bericht gekregen dat ik mijn GPS pas eind deze maand verwachten kan ...
Kheb wel al de eerste 8 km offroad hoor, mocht je die willen hebben :bounce:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag mijn acherband geplakt en met de auto tegen een muur gereden :( , dus lakschade, morgen herspuit ik hem [-o<
Martino da bike
Mountainbiker

Post by Martino da bike »

Zaterdag vtt van zomergem! meegedaan voor de wereldbeker kasseischuiven, resultaat een gratis kneuzingske van knie en hand :(
Voor de rest schonen toer!
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Een bezoekje aan de Kevin(madskatingcow)gebracht,is aan het revalideren na zen knieoperatie.Zal nog niet voor de eerste maanden zijn dat hij op zen prachtige fietsen kan kruipen.

Toch is hij al met nieuwe projecten bezig en zet zen zinnen op volgend seizoen.
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

Zonet nog een ritje van thuis naar bloso domein van hofstade, een toerke rond de vijver en dan langs de vaart naar leuven, en van in leuven weer naar huis. Goed voor 50km :bounce:
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

Vandaag een goeie 100 km gereden (101 eigenlijk). Veel offroad maar meeste terug op de baan. 23.9 gemiddeld :bounce:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

78.7km op de vaste route van luyksgestel en eersel
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Vandaag op de weg,90km tegen een gem. van 32 met mene mtb.
Sgt.Stedenko
Mountainbiker

Post by Sgt.Stedenko »

BASSMAN wrote:Vandaag op de weg,90km tegen een gem. van 32 met mene mtb.
(o) (o) (o)
Post Reply