OeiSgt.Stedenko wrote:Vandaag naar Heist willen rijden... Was een track aan het opnemen voor de offroad gedeeltes. Tijdens het afdalen ging ik plets op de grond. Resultaat, knie beschaafd en mijn linkerarm staat dikDan terug naar huis gereden, iemand gezien met pech aan de fiets. Gestopt en hem geholpen (zijn pedaal was eraf). Morgen toch een dag rust nemen en vrijdag naar Oudenaarde. Zaterdag de VTT in Zomergem
![]()
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Kheb wel al de eerste 8 km offroad hoor, mocht je die willen hebbenHerder Alex² wrote:OeiSgt.Stedenko wrote:Vandaag naar Heist willen rijden... Was een track aan het opnemen voor de offroad gedeeltes. Tijdens het afdalen ging ik plets op de grond. Resultaat, knie beschaafd en mijn linkerarm staat dikDan terug naar huis gereden, iemand gezien met pech aan de fiets. Gestopt en hem geholpen (zijn pedaal was eraf). Morgen toch een dag rust nemen en vrijdag naar Oudenaarde. Zaterdag de VTT in Zomergem
![]()
Allez, een snel herstel gewenst. Dat GPS gedoe loopt niet weg hoor, ik heb net bericht gekregen dat ik mijn GPS pas eind deze maand verwachten kan ...
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Vandaag mijn acherband geplakt en met de auto tegen een muur gereden
, dus lakschade, morgen herspuit ik hem 
- Martino da bike
- Mountainbiker
Post by Martino da bike »
Zaterdag vtt van zomergem! meegedaan voor de wereldbeker kasseischuiven, resultaat een gratis kneuzingske van knie en hand 
Voor de rest schonen toer!
Voor de rest schonen toer!
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker
Post by Sgt.Stedenko »
Vandaag een goeie 100 km gereden (101 eigenlijk). Veel offroad maar meeste terug op de baan. 23.9 gemiddeld 
- Sgt.Stedenko
- Mountainbiker