No Tubes Informatie en ervaringen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Heb vandaag mijn banden ook tubeless gemaakt ( xt wielen met racing ralph banden en no tubes vloeistof). De banden blijven op druk. Maar wanneer er veel druk op de achterband komt, bv landen op het achterwiel. Zie ik een beetje melk op de velg. Lijkt me niet echt normaal?
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Met NoTubes erin wel :lol: Gebruik een degelijk product!
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Nee, ik zou de procedure nog eens herhalen om ervoor te zorgen dat de band fatsoenlijk luchtdicht is, want anders kun je wel eens een keertje aan de kant staan bij een TT'ke.
darkraven
Mountainbiker

Post by darkraven »

in mijn velgen ligt al special velglint voor notubes,nu is mijn vraag welke ventielen moet ik hierin plaatsen en waar te vinden???
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

darkraven wrote:in mijn velgen ligt al special velglint voor notubes,nu is mijn vraag welke ventielen moet ik hierin plaatsen en waar te vinden???
Meer info zou geen kwaad kunnen...
mieltje
Mountainbiker

Post by mieltje »

darkraven wrote:in mijn velgen ligt al special velglint voor notubes,nu is mijn vraag welke ventielen moet ik hierin plaatsen en waar te vinden???
Eigenlijk een gewoon ventiel is al genoeg ( presta of shrader ).
Je kan dan nog een ventiel nemen met een uitneembare kern voor een hoger debiet van luchtstroom of toevoegen van latex.
VB: http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=18721

Meer soorten en velgspecifieke ventielen vind je hier: http://www.chainreactioncycles.com/Cate ... goryID=769 of op eender welke webshop / lbs
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

madskatingcow wrote:Met NoTubes erin wel :lol: Gebruik een degelijk product!
Zeg, zopas alle 106 pagina's gelezen en denk eraan om ook over te stappen. Ben het meest gecharmeerd door de Eclips. Vooral door het feit dat je het lint kan laten liggen in geval van er toch een binnenband in moet. Maar waar vind ik die Eclips. Woon in Avelgem.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Bikesport in Asse heeft de Eclipse / DT Swiss conversie kits op voorraad. 25 euro per set (= 1 wiel)
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

Wel een beetje ver voor mij. No Tubes vind je overal maar die andere is moeilijker.
Geen idee wie in mijn regio (Kortrijk - Ronse - Oudenaarde) dit op voorraad heeft?
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

In oudenaarde heeft Asfra veel producten van Joe's No Flat op voorraad ...
Post Reply