lees dit eens
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... nnenbanden
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Als je liever met bibas rijdt wil ik je Crossmaxen wel ruilen tegen een setje Crossridesad24 wrote:mss is het in de afgelopen 103 pagina's al ter sprake gekomen maar deze allemaal overlopen![]()
Heeft er iemand al ervaring met de binnenbanden (of buitenbanden) die rechtstreeks voorzien zijn van product no tubess??
ik heb vaag vernomen dat dit de eenvoudigste oplossing is... wsl ook de duurste...
Graag jullie ervaring/ mening...
Ps. ik heb crossmax slr tubless
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
ad24 wrote:infeite kan ik in men crossmaxen toch gewoon dat spul inkappen en hoef ik dat extra lint of tape rond mijn velg niet omdat deze reeds tubless zijn...niet?!
Just
Enkel de ventielen moet ik aanpassen... of gaat dit met de origineel meegeleverde van mavic?
Die originele zijn toch tubeless-ventielen,niet?
Voor een student ligt het geld nie tvoor het rapen hewasbeer2006 wrote:Tuurlijk dat begrijp ik ook wel! Zeker als je minder te besteden hebt.
Maar er zijn erbij die behoorlijk tobben en dan met het risico dat je band ervaf knalt, lijkt me dat een wat groot risico.
Na deze zomer ga ik er eens serieus over nadenken, als ik tijdens de marathons voel dat die crossrides niet zouden voldoen dan komen er wss ztr olympics in de plaats.
Dat geeft toch geen nadeel voor de velgen na verloop van tijd?Ruben S. wrote:Jep.ad24 wrote:infeite kan ik in men crossmaxen toch gewoon dat spul inkappen en hoef ik dat extra lint of tape rond mijn velg niet omdat deze reeds tubless zijn...niet?!
Enkel de ventielen moet ik aanpassen... of gaat dit met de origineel meegeleverde van mavic?
Infretten van het product of dergelijke?
ene welk merk is dan het best aan te raden??
Heb mij gisteren XT-wielen aangeschaft (M775) in combinatie met de Hutchinson Cobra Tubeless banden.
Deze gisteren ter plaatse laten monteren, maar nu staan de banden na een 2-tal uur terug plat. Is dit normaal en moet de band zich eerst nog wat zetten of dien ik hier nog iets in te kappen om ze volledig dicht te maken?
Alvast bedankt voor de hulp!
Deze gisteren ter plaatse laten monteren, maar nu staan de banden na een 2-tal uur terug plat. Is dit normaal en moet de band zich eerst nog wat zetten of dien ik hier nog iets in te kappen om ze volledig dicht te maken?
Alvast bedankt voor de hulp!
- Ruben S.
- Mountainbiker
Ik denk niet dat dat veel gaat helpen als er geen Notubes in zit.den daler wrote:terug op pompen
en met de wielen draaien en schudden
en als je kan een toerke mee gaan rijden
Je kan tubeless banden best monteren met wat zeep op de randen van de banden zodat ze zich gemakkelijker 'zetten'.
Als ze dan nog afgaan dan zou ik er wat Notubes in kappen.