Ik heb nog meer tochten in diezelfde schuif liggen hoor !nothing 's impossible wrote:A ja, Schuifke open, trip er uitnemen, schuifke toeZombiker wrote:Jah Koen, ge weet wat te doen voor 2013![]()
En, we hebben nog wat camelendrijvers nodig ook natuurlijk, want sandman of niet, met 100 l water rondfietsen
- Hoggar: te extreem voor de modale westerse biker.
- In de voetsporen van Don Quichote: te gemakkelijk voor ons doelpubliek.
- Trans Portugal: te saai, een grote desillusie... dat zou wel verkopen, maar een beetje eergevoel moet er zijn ! Het Spaanse binnenland is véél spectaculairder.
- Picos de Europa: sinds de Cares kloof niet meer mag met de bike...
- nog drie andere reizen die ik nog niet aan jullie neus ga hangen
Voor de Hoggar: die reis is volledig voorbereid en ik hoef bij wijze van spreken maar een paar mails en telefoontjes te plegen om de 4x4 en kamelenkaravaan-assistentie te regelen. Beste periode: eind november/begin december of maart. 18 à 23°C overdag, we zitten op hoogte.
Spreek gerust onderling af, vanaf ne man/vrouw of 8 zijn we weg. Niet te duur ook, ik denk rond de 1000 Euro, vluchten en kamelen inbegrepen.
Als het allemaal Sandmannekes zouden zijn moeten we er absoluut een aantal dagen Tassili de Hoggar aan breien, hier een blog met mooie foto's om een idee van het terrein te geven: http://hoggar-2005.blogspot.com/